Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg begynner og få vondt i halsen samt feber. Det eneste jeg ikke liker av mat er honning :kvalm:som vistnok skal has oppe i teen. Forslag til mat som motvirker sjukdom?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Kyllingsuppe. Du kan drikke urtete, f eks kamillete, uten honning. Tror salvie, sitron og rosmarin kan være bakteriedrepende, men forkjølelse skyldes og virus, så vet ikke helt. Masse c-vitaminer bør du få i deg, drikk appelsinjuice eller spis appelsiner.
Gjest StoreSky Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Drikke er det aller viktigste! Men unngå surt, kan irritere halsen mere. Suppe (rett i koppen er grei) i alle varianter! Is er også lov...
BergensAnd Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Av alt som ikke virker er whisky det beste, har jeg hørt. Mat som motvirker sykdom, fins det? Sunn mat som holder deg frisk, ja, men mat er ikke medisin heller. Legg deg nedpå hvis du føler du har behov for det, ellers spis sunt, lev godt, tren jevnlig og drikk mye væske så sterker du immunforsvaret ditt og kanskje basiluskene suser forbi deg neste gang. Kanskje God bedring
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Marsipankake?, eller hva med eggedosis? Neida! Hva med ingefær, skal virke kvalmedempende?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå