Gjest jojo Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 FYSJOM! dette er siste gang jeg drikker ananasjuice, har kjempevondt i magen nå. Drakk det samme i går også, men så ikke sammenhengen da Nå vet jeg garantert at det er ananasjuicens feil. Det er forresten meierienes premium et eller annet, bare ren frukt. Er det mange som ikke tåler ananas? (jeg tåler forresten all mulig annen mat)
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Jeg får vondt i magen om jeg drikker appelsinjuice om morgenen uten å spise. Eller om jeg spiser banan. (Er litt travel og trøtt på den tiden) Har ikke prøvd m ananas. (Når jeg tenker meg om så var vel ikke dette akkurat svar på innlegget ditt... )
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 jeg elsker ananasjuice og har aldri hatt magetrøbbel......
Gjest jojo Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jeg får vondt i magen om jeg drikker appelsinjuice om morgenen uten å spise. Eller om jeg spiser banan. (Er litt travel og trøtt på den tiden) Har ikke prøvd m ananas. (Når jeg tenker meg om så var vel ikke dette akkurat svar på innlegget ditt... ) ← hehe, det går bra : D. Alle innspill er koselige
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Magen min tåler den, men jeg merker det veldig godt på tunga når jeg drikker den juicen (som forresten er nyyydlige). Jeg får samme reaksjon når jeg spiser kiwi. Lurer på om det er enzymene jeg reagerer på?
Susannah Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Det er mye syre både i appelsin - og ananasjus og dette kan nok gjøre at dere reagerer på det. Spesielt hvis en ikke spiser mat til.
Gjest Gjest_annie_* Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Har samme problem med eplejuice, spesielt på tom mage. Må være mye syre i disse juicene, tror jeg.-Og kiwi holder jeg meg langt unna, men tåler all annen mat.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Mmmmmmm... Ananasjuice! Jeg ble fra meg av glede da denne begynte å dukke opp i butikkene i Norge! På høy tid! Takk og pris for invandrerbutikkene som har hatt den lenge! Desverre har den litt dårlig holdbarhet, men den går jo vanligvis ned på høykant, så er ikke så stort problem!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Det er mye syre både i appelsin - og ananasjus og dette kan nok gjøre at dere reagerer på det. Spesielt hvis en ikke spiser mat til. ← yepp, skriver under på denne. Jeg tåler ikke ananasjus og drikker max et halvt lite glass appelsinjus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå