Gå til innhold

Voldsalarm


Jane How

Anbefalte innlegg

Hørte på nyhetene i går, om hun som ble knivstukket i sitt tidligere hjem.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136159

Hun hadde hatt en voldsalarm om registerte feil adresse hos politiet, men det jeg reagerte litt på var at hun hadde oppsøkt han hun hadde voldsalarm mot (om jeg ikke forsto feil). Var det ikke litt rart at hun turte dette (hun hadde jo tydeligvis god grunn til å være redd også)? Trenger man feks ikke inngå noen avtale med politiet om å ikke være oppsøkende selv, når man får innvilget alarm? (ikke at jeg mener hun kan skylde seg selv altså, bare lurer generelt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørte på nyhetene i går, om hun som ble knivstukket i sitt tidligere hjem.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136159

Hun hadde hatt en voldsalarm om registerte feil adresse hos politiet, men det jeg reagerte litt på var at hun hadde oppsøkt han hun hadde voldsalarm mot (om jeg ikke forsto feil). Var det ikke litt rart at hun turte dette (hun hadde jo tydeligvis god grunn til å være redd også)? Trenger man feks ikke inngå noen avtale med politiet om å ikke være oppsøkende selv, når man får innvilget alarm? (ikke at jeg mener hun kan skylde seg selv altså, bare lurer generelt)

Det samme tenker jeg.

Fikk vite navnet på den avdøde i dag. Og det gikk kaldt nedover ryggen på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine

Tenkte det samme! Var det ikke slik at voldsalarmen var til hennes bopeladresse, og da hun trykket på denne alarmen så dro de jo til den adressen hun bodde på!

Politiet kunne jo ikke vite at hun befant seg hos x-mannen!

Må jo begynne å lure på hva denne stakkars damen tenkte på som opsøkte denne "galningen" :tristbla:

Videre kan man jo spekulere i om hun oppsøkte han eller om han fant henne først!

(ikke på den hemmelige adressen kanskje, men et annet sted)

Dette er bare kjempetragisk for familien, vennene, og sist men ikke minst de 3 barna hennes!

:dagens-rose:

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bekreftet i dag at det var hun jeg trodde det var. Jeg ble kjent med henne på 90 tallet. Dette er helt tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...