Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi driver å tenker på å ta en uke/langhelg+ i New York til våren(mai), men vi i tillegg prøve å kombinere det med et annet sted i USA som:

-helst ikke er storby(det får vi vel nok av i NY)

-gjerne i tilknytning til sjø/strand, men kan også være åpen for cowboy-land...

-vi kan godt dra med fly innenlands..

Dette ble et veldig åpent spørsmål...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil absolutt anbefale å bli litt lengere når du først flyr så langt. Minst to uker. En langhelg er jo ikke nok til å få snudd døgent en gang..

Jeg ville dratt nordover østkysten og sett på "new England" om New York var utgangspunktet.. Til "cowboy-land" tar det litt lengere tid å komme seg.. og er derfor ikke det jeg anbefaler på en kort tur.

Skrevet

Jeg skrev langhelg+ , jeg mener at vi blir kanskje opp til en uke i New York, også i tillegg at vi drar et annet sted. Kanskje et par ukers tid til sammen.....

Skrevet

Miami Beach er helt supert. "Liten øy" med fantastisk strand, masse god mat, kjempebra uteliv, plenty av shopping, godt utgangspunkt for utflukter til andre steder langs kysten, osv. Dere kan bo på et hotell direkte på stranden, men likevel være midt i sentrum. Anbefaler deg de som ligger langs Collins Avenue fra 15th St og et par-tre kvartaler oppover. Da har du stranden på den ene siden av hotellet, shopping og restauranter på den andre siden, og art deco-distriktet et par kvartaler unna. I tillegg er Miami Beach et område hvor man ikke er avhengig av bil slik man er veldig mange andre steder i USA.

Ellers er det et område som heter Panhandle i Mexico-gulfen som skal ha FANTASTISKE strender.

Skrevet

Vi planla også ei langhelg til NYC, men endte med 5 uker hvor vi kjørte rundt på øst-kysten og avsluttet med ei uke i NYC :ler:

Niagara Falls ville jeg sett hvis jeg skulle velge - syntes det var så flott.

Gjest Elfrida
Skrevet

Hvis du vil ha litt strandliv nærmere New York så er Virginia Beach et alternativ. En og en halv time eller så med fly til Norfolk, en halvtime i bil derfra.

Skrevet
Vi planla også ei langhelg til NYC, men endte med 5 uker hvor vi kjørte rundt på øst-kysten og avsluttet med ei uke i NYC :ler:

Niagara Falls ville jeg sett hvis jeg skulle velge - syntes det var så flott.

Også syntes jeg det var interessant å kjøre rundt blant amishgårdene nord i Ohio. Det finens amissamfunn i Pennsylvania også, men de er mer turistifisert.

Skrevet

Vermont er jo ikke så langt, og skal være fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...