Gå til innhold

Florida - disneyland

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer på å ta en 14 dagers ferie i Orlando. Vi har to alternativer når det gjelder tidspunkt å reise dit. Mars/april eller september/oktober. Noen som har vært der og har erfaringer ang. dette? Lurer også på hvilket reiseselskap det er lurt å bruke på en sånn tur?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var der i ferbruar. Vi landet riktignok i lyn- og tordenvær, og det sto og blinket "tornado warning" på tv-skjermen på hotellet, men ellers var været kjempebra. (Dehar en egen tornado-hjemmeside du kan prøve å søke opp. Der vil du finne ut når sesongen er). Passe varmt, men utenfor den verste turistsesongen slik at man slipper de aller verste køene (kø er det uansett).

Skrevet

Hei

Jeg var i Florda i oktober og det var fint. Sjekk reisebrevet mitt på denne siden: http://gardkarlsen.com/florida.htm . Men oktober er en del av hurricane season i USA så hvis man er uheldig kan man ende opp med skikkelig ruskevær :overrasket:

Skrevet

Regner med det er Disneyworld du skal til, ikke Disneyland, da sistnevnte ligger i California ;)

Jeg var der i mars, og det var perfekt! Ikke for varmt og ikke for kaldt, og som Gard sier, oktober er hurricanseason.

Tror du bare får søke rundt på nettet etter flybilletter og hotell, og se hva som blir billigst :)

Skrevet

Jeg var der i påsken for drøye 10 år siden.. Da var det kjempefint, det var ganske varmt - kunne være på stranden hele dagen for å bade og sånt.. (Ble solbrent og, hvis jeg husker rett.. :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...