Gå til innhold

Søsteren min ble drept...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun klarte ikke ta imot hjelp ettersom hun ble fysisk dårlig bare av å prøve å prate om det med meg (hun kasta jo opp av å måtte fortelle, klarte ikke slutte å gråte og hele pakka). Antar det kanskje var for "ferskt" til at hun klarte det. Hun sa at hvis hun prata om det så var det som det hele skjedde på nytt igjen, og det klarte hun ikke å takle. Hun skrev jo i selvmordsbrevet sitt at det var kun voldtekten som var årsaken og at hun ellers hadde hatt et flott liv, så å bevise årsakssammenheng burde jo la seg gjøre...

Holder nok ikke i en rettssak. Et brev trenger ikke si noe om hvordan hennes mentale tilstand i utgangspunktet var. Veldig trist for dere og din søster.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Voldtekt er forferdelig, men han drepte henne ikke.

Jeg skjønner at dere som familie føler at han drepte henne, men som flere sier så ville hun ikke engang ta imot hjelp. Som flere påpeker så kan det også være flere faktirer inne i bildet selv om det er voldtekten der vet om som plaget henne.

Skrevet
Det har det også.

ja det er sant, men blir ikke dømt like strengt i voldtektssaker som i drapsaker

Skrevet
ja det er sant, men blir ikke dømt like strengt i voldtektssaker som i drapsaker

Forskjell på strafferammer og straffeutmåling. For min del kunne begge deler straffes strengere enn i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...