Gå til innhold

Da har jeg kjøpt ny bærbar


gard

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har nå kjøpt en ny bærbar PC fra Dell etter at min gode (vel, den var ikke så god på slutten :ler: ) gamle bærbare (også kalt Bjarne2) konket helt ut. Det ble Inspiron 6400 og jeg håper selvfølgelig at det er bra greier. De testene som jeg har funnet på nett ser ut til å gi den god score iallefall så for tiden vise om det var et bra kjøp eller ei ;)

Endret av gard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint valg av navn. :ler:

Jeg kallte mine for Gudrun 1, Gudrun 2 osv, men fikk så voldsomt med kjeft på en fest for valg av navn. Nå er det bare Leketøy 1 osv.

Dell har solide bærbare de. Jeg har selv fått en ny Lenovo R60e og den har vært fenomenal sålangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DapperBloke

Dette er muligens OT, men du har jammen en fyldig og god hjemmeside, Gard! Litt flikking med HTML-koden for å gjøre den valid, så hadde den vært perfekt ;)

Lykke til med den nye bærbare. Passer du bare på å behandle batteriet skikkelig, så vil den ganske sikkert holde en stund. Bare vær varsom med hvor mye skrot du legger inn på den, så vil den sikkert være kjapp og god også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for kommentar om hjemmesiden. Hva mener du med å gjøre html koden valid?

Hvordan tar jeg best vare på batteriet på en bærbar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Hvordan tar jeg best vare på batteriet på en bærbar?

ja, hvordan gjør man det? min acer holder bare ca en time uten strøm :frustrert:

ikke meninga å kuppe tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Takk for kommentar om hjemmesiden. Hva mener du med å gjøre html koden valid?

En ikke valid html kode betyr at den ikke oppfølger de standardar for html kode som er satt av w3org.

http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...dkarlsen.com%2F

Ved å ha en validerende html kode, + endel andre småting, vil du komme høyere opp hos google etc:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DapperBloke

Dersom maskinen skal stå lenge tilkoblet strømnettet med strømadapter, så bør du ta ut batteriet. Lad ut batteriet til ca 40%, og så legger du batteriet et forholdsvis kjørlig sted inntil du trenger det. Nyere batterier skal tåle såkalt klattlading, men du bør nok kanskje unngå det dersom det er mulig. Bruk altså batteriet til det er tomt før du lader det igjen så sant det er mulig, men som sagt, nyere batterier skal altså kunne takle å lades uregelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...