Gjest miiip Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Heisann! Jeg sliter litt med høstdepresjon om dagen. Hver høst føler jeg meg tung/sliten og litt deprimert. Det var i fjor det gikk opp for meg at det sikkert har noe med årstiden å gjøre. Nå planlegger jeg å gå til innkjøp av en lysterapilampe/dagslyslampe/hva-det-nå-heter. Noen som har erfaringer med slike som kan gi meg tips om hvilken type det lønner seg å kjøpe? Gjerne også hvor dere har kjøpt den og pris. TAKK!
Gjest miiip Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Jeg fant denne tråden på Forbruker og økonomi (gjennom google!! ). Så nå er jeg litt mindre lost. Hører fortsatt andres erfaringer hvis dere har noen!
MissEli Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Har vært en tråd om det her også for ikke lenge siden, så hvis du gidder å bla deg tilbake finner du nok endel der og
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Du kan også kjøpe deg Biolys. De har det fulle spekteret av UV- stråler samme som sola. De selger de i de fleste helsekostbutikkene. Blir som å ha sollys inne, det vil sikkert hjelpe på humøret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå