Gå til innhold

Ulva`s lille verden


Ulva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lure på om eg e haust deprimert...

orke ingenting for tio...har lyst til å bare sove og sove...like ikkje regn og like ikkje vind...og gjett ka som e mye av på vestlandet...jo akuratt...regn og vind... :sur:

orke ikkje å skrive meira no...føle da e teit å bare ha negative tng å skrive om...hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

I dag låste ryggen seg på vei til jobb :overrasket: så no sitte eg å venta på at legekontoret ska åpne sånn at eg kan få meg ein time, har hatt mye rygg vondt men denna gongen tok da kako, måtte gå heim frå jobb....

Ellers så har eg fått meg type siden sist, så eg e ganske lykkelige for tio :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det hørtes ikke noe godt ut. Håper ryggen er litt bedre nå? :klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ryggen e fortsatt eit herk...håper på å komme meg på jobb igjen til neste uke, da e forferdeligt å gå rundt og ikkje gjere noen ting...

savna kjæristen litt gjere eg og, me bor jo ikkje på samme plass og må reise 2-2,5 timer for å komme til kvarandre så da blir bare helgene...men ikkje helgo så kjem, så skal han på øvelse, så da blir lenge til neste gang jah... :grine:

Men sjøl med avstanden har eg ein god følelse for detta forholdet, eg håper og trur han er den rette :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Men sjøl med avstanden har eg ein god følelse for detta forholdet, eg håper og trur han er den rette :rødme:

Er det ikke herlig??? Vi hadde også stor avstand mellom oss i begynnelsen, men jo bedre var det å være sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, da e kjempe herligt :rødme: sjøl om eg savne han grusomt, han e på øvelse denna helgo så me møtes ikkje før neste fredag, gjett om eg gleda meg då... :sjarmor:

Eg holder på å lage herlig kveldsmat til i kveld, kylling filet fylt med chilli og kvitløks smør, godt krydra, steikt i ovnen, heimalaga potetsalat og kansje litt pommesfrites, kosa meg med ei god bok, kvinne guiden, ein øl og to, bare meg, heilt åleina og eg tror da ska bli deiligt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åååh, guri...eg ska bli samboer igjen i løpet av sommaren/høsten, skal flytte til ein fremmed by, men heldigvis kjenner eg ein del der fra før så eg blir ikkje heilt lost...da går litt fort i svingane til tider, har litt blanda følelser for da heila.

Eg har jo eit ganske dårligt samboerskap bak meg, så i grunn er eg ganske skeptisk til heile saken, men når eg ser min kjære, då veit eg kor rett da e, at eg bare må leve med han, men når eg blir aleina igjen her heima og tankane kjem...uff...

han sa i dag at han ville bli gammal med meg, blei så gla eg kjente tårene pressa på, da e jo ingenting eg heller vil, men eg e litt redd...

Ferien e planlagt for sommaren, Roadtrip med eit venne par og så Wacken open air festival i tyskland, gleda meg vilt :) Kjæristen ska vera med på begge turane, da gleda eg meg mye til og...har aldri vert i eit forhold der me reise på ferie uten at me e med enten min fam eller hans...ska bli spennandes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg får kriblinga av å tenka på å flytta :)

har alerede begynnt å rydde...da e lenge til eg skal flytte, men i juli blir det mye reising og slikt og då e da greit å ha fått unna alt som skal hivest i da minste...

gu fader kor mye dritt eg har samla på opp gjennom tio, har budd i samme leiligheten i 4 år og har til no fylt 5 boss sekker og ei eske med dritt som skal hiverst og eg har ikkje ein gong begynnt på sjølve leiligheten :overrasket:

Sitte våken seint i dag, får aldri sove den kvelden kjæresten har reist, men eg burde virkelig vert i seng no, skal på jobb halv 7 i morgen tidlig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ein dag... :ler:

eg e så trøtt eg går å stanger, bestemte meg for å ikkje falla for fristelsen og ta meg ein time på puto når eg kom fra jobb i dag(som sikkert hadde blitt til 2) og angre så ein hund no :ler:

på jobb snegla tio seg av gårde, den som fant opp smokk og kaffi burde ha fått fredsprisen, tilvenning på barn og trøtt er ingen god kombinasjon... :kaffe:

så begynte eg å tenka over kor gammal eg begynner å bli, snart 23 og der begynnte da å rasla i eggstokkane, har mange venninner som har fått små og fikk sååå lyst på :gravid: bra at typen ikkje e her, for da går sikkert over til i måro, seinast torsdag :ler:

aff, e useriøs, men tenkte eg sku vara litt meir aktiv på dagboksfronten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest vimselot

Hei, du er da ikke gammel (ser at vi er dagbok-naboer) og tenkte hilse på. :)

Jeg er også sånn når jeg skal flytte, begynner å pakke og ordne flere måneder i forveien. Vet ikke hvor mye jeg har gitt til loppemarked og kastet...flere tonn..?

Men det er fordelen ved å flytte: man får ryddet samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej:D så hyggelig med komentar i dagboka mi da:D

jo, da e ein stor fordel med å flytte er jo at ein får rydde opp, men eg har sikkert fylt ein kontainer snart og eg e ikkje halvferdig ein gang..:P

I måro kjem da annonse i lokal avisa på 3 av kattene mine, kvir meg sånn, kjem te å bli vondt å gi dem bort... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Så, nuh e eg blitt 23, komt inn på skole, fått meg leilighet i bergen, har ein fantastisk kjæreste...ting bare lyser min vei...ganske skummelt i grunn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Uff, blir så trist av å lese på kvinneguiden for tiden...e da ingen så har det bra med kjærestene sine?

Eg har da så utroligt bra med min kjæreste, me komuniserer kjempe bra, me har god sex, me gjere ting i lag,går på tur, tuller og ler, me går ut og fester å har da gøy, men me kan like gjerne ha ein rolig lørdagskveld i armkroken til kvarandre mens me ser på film.

Så klart, me er uenige ein gong i blandt, men me snakker oss igjennom da, tror folk bør prate meir sammen før ein lager ei fjør om til fem høns...noe eg føler skjer mye på samlivsforumet spesielt...(såklart, er jo der ein tar opp sånne ting, men alikavell...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...