Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #161 Skrevet 3. november 2006 Tenkte mer på en kombinasjon av disse to. ← Grillpølse..? AU!
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #162 Skrevet 3. november 2006 Skal vi se... *Få Alfie i helgestemning, få Alfie i helgestemning..* Det jeg gleder meg til er i alle fall å kunne dra ut med båten, finne et skjermet sted, ha med kurven med pledd, en god vin, reker og loff. Bade hele dagen, døse i solen, bli litt solbrent og varm i huden. Bli litt kald utpå ettermiddagen når solen går ned. Ta på en lett genser, nyte maten, vinen og hverandre. Bare le, prate og ikke tenke på noe annet enn hverandre. Sukk! Dette er sommer det… Dette var da en sommerdagbok, var det ikke?.. Ble litt dratt med jeg nå gitt.. Hmm, tilbake til jobb!
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #163 Skrevet 3. november 2006 Skal vi se... *Få Alfie i helgestemning, få Alfie i helgestemning..* Det jeg gleder meg til er i alle fall å kunne dra ut med båten, finne et skjermet sted, ha med kurven med pledd, en god vin, reker og loff. Bade hele dagen, døse i solen, bli litt solbrent og varm i huden. Bli litt kald utpå ettermiddagen når solen går ned. Ta på en lett genser, nyte maten, vinen og hverandre. Bare le, prate og ikke tenke på noe annet enn hverandre. Sukk! Dette er sommer det… Dette var da en sommerdagbok, var det ikke?.. Ble litt dratt med jeg nå gitt.. Hmm, tilbake til jobb! ← *grillpølsemodus*
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #164 Skrevet 3. november 2006 Min definisjon på grillpøsle: Sort, hard og god..
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #165 Skrevet 3. november 2006 Hva i alle dager sa jeg nå!? Hehe, det er fredag, er det ikke..
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #167 Skrevet 3. november 2006 Min definisjon på grillpøsle: Sort, hard og god.. ← *noterer* Høres ut som noe jeg kan klare, forutsatt at det er mat vi snakker om (litt i tvil der).
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #168 Skrevet 3. november 2006 Begnner å bli enspora nå Silla.... ← Enspora?! Grililng er da allsidig!
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #169 Skrevet 3. november 2006 *noterer* Høres ut som noe jeg kan klare, forutsatt at det er mat vi snakker om (litt i tvil der). ← Absolutt mat ja!! Noe annet har jeg ingen erfaring med!
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #170 Skrevet 3. november 2006 Absolutt mat ja!! Noe annet har jeg ingen erfaring med! ← Det har jeg! Presisjonskast med svidd pølse er en utbredt familieaktivitet her i sør
Annie Skrevet 3. november 2006 #171 Skrevet 3. november 2006 Hva er reglene hos dere? Her er det å ta pølsa rett fra grillen med fingrene og kaste den langt og presist. Langt er ingen problem...
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #172 Skrevet 3. november 2006 Hva er reglene hos dere? Her er det å ta pølsa rett fra grillen med fingrene og kaste den langt og presist. Langt er ingen problem... ← Vi er nok litt strengere, vi har en åpen (søppel)kurv som pølsa helst skal treffe oppi, plassert et passende stykke unna. Den som først treffer, har vunnet, og de andre må rydde opp resten av etterlatenskapene.
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #173 Skrevet 3. november 2006 Har polert bilene også, så nå skinner de som (sol)kremerte kvinnelår.
loffen Skrevet 3. november 2006 #174 Skrevet 3. november 2006 Good Moaning! (Jada, jeg har sovet alt for lenge i dag..drømte så deilige sommerdrømmer at jeg måtte bli liggende til vi ble ferdige.) Ellers så er det bare å melde at jeg har loff, hvis noen andre tar med reker.
Annie Skrevet 3. november 2006 #175 Skrevet 3. november 2006 Foreslår at vi "kidnapper" en reketråler!
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #177 Skrevet 3. november 2006 Foreslår at vi "kidnapper" en reketråler! ← Reketrålerkidnapping er bra! "Kjør meg til Røros!"
Champagnepiken Skrevet 3. november 2006 #178 Skrevet 3. november 2006 Reketrålerkidnapping er bra! "Kjør meg til Røros!" ← "Trikken kjører dit vi vil, direkte dit vi skal..."
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #179 Skrevet 3. november 2006 "Trikken kjører dit vi vil, direkte dit vi skal..." ← Hjemme hos oss er vi enda barnsligere, så vi forholder oss til trikken der føreren heter Syvertsen og synger og er glad.
Champagnepiken Skrevet 3. november 2006 #180 Skrevet 3. november 2006 Jeg foretrekker kyr i tunneler...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå