tuji Skrevet 3. november 2006 #141 Skrevet 3. november 2006 Sommer, ja. Her står hagemøblene og barnebassenget ute allerede (evt. fremdeles), så sommeren kan bare komme!
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #142 Skrevet 3. november 2006 Sorry Silla. Fikk bare veldig rare bilder i hodet skjønner du... ← Paparazzibilder av sild? Med jakke?
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #143 Skrevet 3. november 2006 Sommer, ja. Her står hagemøblene og barnebassenget ute allerede (evt. fremdeles), så sommeren kan bare komme! ← For en innsats! For en flott holdning! For en god helg jeg håper du får!
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #144 Skrevet 3. november 2006 Fredda'n! ← Nemlig! Og færre enn ti kuldegrader, så her er det bare å flekke av seg klærne og komme seg opp i trærne!
Gjest baby-E Skrevet 3. november 2006 #145 Skrevet 3. november 2006 God morgen Alfi! Håper du får en strålende dag og en fortryllende helg!
Annie Skrevet 3. november 2006 #146 Skrevet 3. november 2006 Sommeren kan bare komme her også. Under snøen så står nå: trampoline, grill, gassflaskene, hagemøblene MED duk på bordet og rose med knopp. Sykler er også selvfølgelig ute. Nå kan sommeren bare komme!
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #147 Skrevet 3. november 2006 God morgen Alfi! Håper du får en strålende dag og en fortryllende helg! ← Aah! Flere sånne meldinger med det som heretter bør døpes til sommersmiley, og det er hakket før jeg håper at FRK blir seriemestre neste år.
Gjest baby-E Skrevet 3. november 2006 #148 Skrevet 3. november 2006 Aah! Flere sånne meldinger med det som heretter bør døpes til sommersmiley, og det er hakket før jeg håper at FRK blir seriemestre neste år. ← sånn?
Annie Skrevet 3. november 2006 #149 Skrevet 3. november 2006 Du trenger ikke antisæggekrem på ballene allikevel Alf. Nå har Push-up trusa kommet!!
tuji Skrevet 3. november 2006 #150 Skrevet 3. november 2006 For en innsats! For en flott holdning! For en god helg jeg håper du får! ← Den må jo bli bra! Tenkte å ha grillparty i hagen. Vil du komme?
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #153 Skrevet 3. november 2006 Paparazzibilder av sild? Med jakke? ← Ikke hør på Annie du Alfie. Hun er bare høy på kaffe! Glem alt med sild og konsentrer deg på "UTEN jakke"..
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #154 Skrevet 3. november 2006 Du trenger ikke antisæggekrem på ballene allikevel Alf. Nå har Push-up trusa kommet!! ← Hurra! Det betyr at jeg ikke trenger å kjøpe så mange tennissokker!
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #155 Skrevet 3. november 2006 Vil du komme? ← Klart jeg vil, det er jo fredag! I mellomtiden får dere ha et superdupert grillparty!
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #156 Skrevet 3. november 2006 Ikke hør på Annie du Alfie. Hun er bare høy på kaffe! Glem alt med sild og konsentrer deg på "UTEN jakke".. ← Kjenner fredagsstemningen bre seg i kroppen, ja!
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2006 #157 Skrevet 3. november 2006 Jeg kan helt sikkert få deg i helgesteming også jeg..
Annie Skrevet 3. november 2006 #158 Skrevet 3. november 2006 Ikke hør på Annie du Alfie. Hun er bare høy på kaffe! Glem alt med sild og konsentrer deg på "UTEN jakke".. ← Stakkars mann Silla. Prøver du å gi ha hjerteinnfarkt så tidlig på morran??
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #159 Skrevet 3. november 2006 Jeg kan helt sikkert få deg i helgesteming også jeg.. ← Vet du, av en eller annen grunn tviler jeg ikke et sekund.
tuji Skrevet 3. november 2006 #160 Skrevet 3. november 2006 Klart jeg vil, det er jo fredag! I mellomtiden får dere ha et superdupert grillparty! ← Tenkte mer på en kombinasjon av disse to. Ingenting er som frisk luft på rumpa, vet du...mye bedre enn rynkekrem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå