tuji Skrevet 6. november 2006 #221 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg vil også være med (Så deilig at den klemmesmileyen lå der, så slapp jeg alt stresset med å klikke på "vis alle") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 6. november 2006 #222 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg vil også være med (Så deilig at den klemmesmileyen lå der, så slapp jeg alt stresset med å klikke på "vis alle") ← Enig! Utrolig irriterende at ikke pulesmileyen også ligger så lett tilgjengelig, det hadde blitt mye mer fres over saker (Biggus Dickus) og ting (Incontinentia Bottocks). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. november 2006 #223 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg foreslår at de bytter ut , , og med , , og :klø:. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2006 #224 Del Skrevet 6. november 2006 Mye kjappere å lære seg snarveiene og skrive dem inn. Gudd møuning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 6. november 2006 #225 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har ikke plass i hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2006 #226 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2006 #227 Del Skrevet 6. november 2006 Slenger på en liten klem jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 6. november 2006 #228 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg foreslår at de bytter ut , , og med , , og :klø:. ← Enig, da får vi mye mer julistemning med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 6. november 2006 #229 Del Skrevet 6. november 2006 Bare innom og brifer med nytt "ukas ord". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 6. november 2006 #230 Del Skrevet 6. november 2006 Bare innom og brifer med nytt "ukas ord". ← Hrm. Jø og fyse er jeg kjent med, er dette en sterkere utgave? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 6. november 2006 #231 Del Skrevet 6. november 2006 8 måneder i dag til fellesferien begynner. Siden det er sent på kveld, er det strengt tatt i underkant av 8 måneder. *terrorienterer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. november 2006 #232 Del Skrevet 7. november 2006 Hrm. Jø og fyse er jeg kjent med, er dette en sterkere utgave? ← Du får nesten spørre Ludvig, om ikke det er for skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 7. november 2006 #233 Del Skrevet 7. november 2006 Du får nesten spørre Ludvig, om ikke det er for skummelt... ← Nei, dra meg nå baklengs inn i fuglekassa! *vurderer nickskifte til Emanuel Desperados* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 7. november 2006 #234 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Virker ikke som om sommeren naermer seg, altsaa. *hutrer* Men det er kanskje leopardtangatider paa dette Sorlandet? Endret 7. november 2006 av LilSweetie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. november 2006 #235 Del Skrevet 7. november 2006 Våren har kommet !! Snøen smelter og sola varmer. November?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. november 2006 #236 Del Skrevet 7. november 2006 Nei, dra meg nå baklengs inn i fuglekassa! *vurderer nickskifte til Emanuel Desperados* ← Mysil Bergsprekken kunne kanskje være et alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #237 Del Skrevet 7. november 2006 *Svinser bare innom for å vise meg fram i det deilige, lette sommerantrekket jeg har kjøpt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. november 2006 #238 Del Skrevet 7. november 2006 Spørs om han legger merke til deg, når jeg ligger her i paljettbikini og høye hæler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 7. november 2006 #239 Del Skrevet 7. november 2006 Spørs om han legger merke til deg, når jeg ligger her i paljettbikini og høye hæler... ← Ah, det er jo DU som er Mysil Bergsprekken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 7. november 2006 #240 Del Skrevet 7. november 2006 Ah, det er jo DU som er Mysil Bergsprekken... ← I egen person! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå