Maja_83 Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Vi skal tilbake til Bangkok om noen uker og jeg tenkte overraske min kjære med et show eller lignende når vi er der. Jeg er bare i tvil på kvaliteten på disse og om det er verdt å bruke tid og penger på det? Har hørt om et Calypso cabaret og så vet jeg at det er en del dinner shows ute på båter på elven. Er det noen som har noen tips? Hva ville dere valgt?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Vi var på et dinnershow på elven. Kan hende vi var uheldige med opplevelsen men jeg ville ikke anbefale det videre. Det var dyrt og maten som var inkludert var av det dårligste vi fikk servert i Bangkok. Nå var det slik at vi var på restauraten som hadde denne restaurantbåten også og fikk da servert veldig bra mat, mens når vi kom på det dinnercruiset var kvaliteten mye dårligere. Underholdningen var typisk thai, ingenting spesielt, bare slitsomt og langtekkelig, så vi ønsket egentlig bare at turen skulle ta slutt. Så gjør research på forhånd og finn noe som passer for dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå