Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Avreiser er 27 desember og vi skal være borte i 2 deilige uker. Vi skal bo på et hotell i Karon.

Jeg gleder meg veldig til å dra på elefanttur, og jeg har også hørt om en fantastisk nasjonalpark, der man kan holde tigerunger (hvis de har).

Hva mer bør vi få med oss?

Steder å besøke, litt utenom resten av turistene?

Hva kan vi trygt styre unna?

Fortell meg om dine opplevelser og tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en 2 dagers utflukt til Khao Sok nasjonalpark - helt fantastisk opplevelse! Bor i små jordhytter som har ALT! http://www.siamsafari.com/ Guidene er dyktige og gruppene er små.

Ellers er dagsturer med snorkling til phi phi, chicken island, "the beach" osv verdt og oppleve :)

Skrevet

Jeg har hørt at "The Beach" er en nedtur, bitteliten med masse søppel? Stemmer det? Også har jeg hørt at den James Bond øya også ikke svarer til forventingene...

Tusen takk for nasjonalparktipset - det skal vi absolutt se på!!

Skrevet

Har også vært der. Det var en fantastisk opplevelse - frodig, vakkert og spennende. Bodde på et nydelig hotell (leiligheter), og siden jeg aldri hadde vært i sørøstasia før, var det spennende bare å gå rundt og glo. Fantastisk mat, herlige strender.

Tur til diverse templer var spennende. Jeg likte turen til James Bond øya også - selv om det var en turistfelle. Vi så mye annet spennende på veien.

Ha det fint!

Gjest reiseglad
Skrevet

Er du glad i snorkling eller dykking, da er det ganske så fint under vann mange steder rundt Phuket. Ellers er det vel strand og soling øya er mest egnet til, samt gode matopplevelser.

Maya beach er ikke som på filmen, men det er noe med å kunne si: "been there, done that...." :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...