Gå til innhold

Om å haike

Har du noengang haiket?  

1. 1. Har du noengang haiket?

• Nei, aldri!
      37
    • Ja, noen få ganger
      20
    • Ja, men kun hvis vi er flere
      14
    • Å haike er jeg ikke redd for!
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det kunne ikke falle meg inn å haike.

Det nærmeste jeg har vært å haike, er en tur med pirattaxi èn gang.

Det kunne heller ikke falle meg inn å gjøre uten at jeg hadde med meg en mann.

Det gikk bra, men tviler på at jeg tar pirattaxi en gang til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I min ungdomstid haiket jeg endel,men alltid sammen med venninna mi. I dag hade jeg ALDRI våget. Tar heller ikke med haikere.

Skrevet

Jeg tenker med grøss og gru tilbake til min ungdom da vi haiket. Aldri alene, men sammen med venninner. Senest i går tenkte jeg over en episode der han som slapp oss på luktet alkohol. Jeg husker turen godt. Vi satt musestille og han satt musestille å kjørte. Det var en ekkel episode. Hvis jeg ser noen som haiker i dag, da får jeg sjokk. Risikosport, det er det det er.

Gjest Poirot
Skrevet

ALDRI I LIVET!

Kjenner noen som endte opp med at sjåføren onanerte og de måtte rømme ut på rødt lys. Noen andre opplevde villmannkjøring til et sted de ikke skulle i det hele tatt.

Skrevet

Hente vi haiket hjem fra fest før i tiden, men da alltid flere sammen.

Har i senere tid tatt pirattaxi et par ganger når min kjære er med, men jeg ville aldri gjort det alene eller bare sammen med ei venninne.

Kunne ikke falle meg inn å stelle meg ved veien å haike nå.

Skrevet

Haika nesten daglig i min rebelle ungdomstid. Opplevde litt av hvert, hadda ALDRI haika idag.

Gjest Fighter
Skrevet

Haiker ikke på kveldstid/natta, men av og til hvis jeg akkurat ikke rekker bussen og det er lenge til neste. Nå kjører mannen min meg hvis jeg ikke rekker bussen, men haika av og til før. Haiking er gratis, taxi er dyrt. Men kler meg selvfølgelig ikke i lårkorte skjørt og trange topper.

Skrevet

Jeg er nok også litt påvirket av alle skrekkhistoriene om haiking, og har bare gjort det noen få ganger i løpet av mitt liv. Skjønt egentlig, hvis man skal tenke fornuftig, tror jeg ikke sjansen for at å komme ut for en gal bilfører er særlig stor...

Det kan da ikke være noe særlig skumlere å haike enn å bli med en ukjent mann på ONS? (DET har jeg aldri gjort!)

Skrevet

Jeg er nok altfor redd for å haike jeg :-? er vel kanskje like greit

Gjest Seleena
Skrevet

Eg haikar kun om vi er fleire, og om vi er VELDIG desperate! :)

Alternativet skal vere storm og regn eller om bussen 1 mil i frå heime, ikkje kjem....

Skrevet

Jeg haiket litt litt før når jeg gikk på skolen, men det kunne ikke falle meg inn å gjøre det nå!

Skrevet

Jeg har aldri haiket, og kommer ikke til å gjøre det heller. Hadde aldri turt å sette meg inn i en fremmed bil :o

Men ser ikke på det som noe problem å ta taxi alene.

Skrevet
Eg haikar kun om vi er fleire' date=' og om vi er VELDIG desperate! :)[/quote']

Enig. Har haika et par ganger, da i nødstilfeller. Kunne aldri ha falt meg inn å haike alene, men en gang i ny og ne, sammen med flere skremmer meg ikke.

Gjest Nicoline
Skrevet

Har haiket masse i ungdommen - ikke alene, men sammen med venninner. Vi haiket overalt - var ofte redde. Ett par ganger satt en av oss i baksetet med skoen i hånden - klar til å slå sjåføren i hodet.

Men det gikk alltid godt - allikevel så hadde jeg nok ikke gjort det idag. For det første så er jeg blitt en stor pyse med årene - dessuten så har jeg råd til å ta drosje idag ...

Skrevet

Jeg ville aldri i livet haiket. Hadde jeg funnet ut at datteren min hadde gjort det skulle hun fått seg en omgang hun aldri hadde glemt!

Skrevet

Hiver meg på svaret fra Tex, jeg! :Nikke:

Gjest Carmelita
Skrevet

Jeg har aldri haiket! Det tør jeg ikke!

Gjest baby-E
Skrevet

Når jeg var mindre haiket jeg.....Tror det har noe med at når men er små, tenker man ikk epå konsekvensene... I dag tørr jeg rett og slett ikke....

Gjest lurven
Skrevet
Jeg ville aldri i livet haiket. Hadde jeg funnet ut at datteren min hadde gjort det skulle hun fått seg en omgang hun aldri hadde glemt!
:o

skal du banke dttra di fordi hun haiker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...