Gå til innhold

Bollemus

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har bollemus og liker det ikke! Er det flere her som har bollemus?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Vet ikke hva som er forskjell på bollemus og musemus jeg. Går musemus innover? Isåfall har jeg bolle. Men en ser den ikke utenpå klærne heller, så kanskje jeg har nøytralmus.

Skrevet

Er ikke bollemus det at skambenet står ganske mye ut, slik at området over klitoris/ der stripa er, buler litt ut...? En liten forhøyning...Eller har jeg misforstått her..? Noen som kan vise til noen bilder?

Gjest Elfrida
Skrevet (endret)

Jeg gjorde et google-søk etter bollemus: http://www.google.com/images?hl=en&q=bolle...G=Search+Images

Det var ikke særlig hjelpsomt, men ganske underholdende.

Men vi snakker om en litt...kjøttfull mus lissom, litt bul i stedet for at det bare går innover på en måte? Ikke noe galt i det, det er det mange som har, og mange museelskere som digger.

Endret av Elfrida
Skrevet

Hehe..ja, det var ganske underholdende!!

Men kan ikke den første "gjesten" som begynte denne tråden forklare helt konkret hva en bollemus er da...? Så får vi litt mer forklaring:)

Skrevet

Bollemus er ikke bare stygt, det er uestetisk og harry også.

Skrevet
Jeg gjorde et google-søk etter bollemus: http://www.google.com/images?hl=en&q=bolle...G=Search+Images

Det var ikke særlig hjelpsomt, men ganske underholdende.

Men vi snakker om en litt...kjøttfull mus lissom, litt bul i stedet for at det bare går innover på en måte? Ikke noe galt i det, det er det mange som har, og mange museelskere som digger.

Å herregud! NAM!!!

http://www.aa-arkivet.no/images/Fastelavensbolle.jpg

Skrevet
Bollemus er ikke bare stygt, det er uestetisk og harry også.

:overrasket:

Men trådstarter, hva er problemet? Ser du så mye på den? Og trenger du vise den fram til andre enn den som til enhver tid liker deg da?

Gjest Jente_81
Skrevet

Bollemus ja..............

Var sammen med en type for en stund siden, og han sa jeg hadde skikkelig bollemus :overrasket:

Eh, hæ????

Han syntes det var kjempefint, og at det var sjeldent å se på slanke damer.....

Ikke vet nå jeg.....

Bollemus er vell kansje det at det er litt "flesk" der venusberget (er det det det heter?) er..... Altså ovenfor klitoris ;)

Skrevet

Tror ikke man trenger å bry seg om det... Noen syns det er fint, andre syns det er stygt, resten driter i det. Har du bollemus, så er det vel ikkeno å bry seg om?

Skrevet

Jeg har bollemus, og alle gutter har digget det :) Selv om, gutter man ligger med har en tendens til å like alt ved en. Men, de har alle kommentert det uten at jeg spurte.

Skrevet
Jeg har bollemus, og alle gutter har digget det :)  Selv om, gutter man ligger med har en tendens til å like alt ved en. Men, de har [a]alle kommentert det uten at jeg spurte.

Høres ut som du har hatt det travelt :D

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Bollemus er at venusberget er "opphøyd", om du ligger på ryggen så får du en synlig "bul". Ofte kan det vises utenpå klærne også, men det spørs hva man har på. Har ikke hørt om en mann som ikke liker bollemus, de fleste jeg vet om liker det veldig godt! Men det finnes vel grenser, sånn som at om den vises utenpå bunaden :ler:

Selv synes jeg det er estetisk pent med det.

Endret av Chrizzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...