Gjest Fruktfat Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 hva menes egentlig med det? ser at i mexico er det (ifølge div reisekataloger) 5 soltimer pr dag i januar, hva vil det si? noen her som har vært i mexico (cancun, playa del carmen, tulum) i januar/februar?
gard Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hei Jeg var i Mexico og Playa del Carmen for noen år siden i mars og det var deilig. Jeg har lagt ut et reisebrev fra turen her: http://gardkarlsen.com/mexico.htm . Når det gjelder værstatistikk kan du jo sjekke på denne siden: http://www.weatherbase.com/weather/weather...r=&units=metric
Gjest Fruktfat Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 (endret) har vært og snoka på siden din :kgblunk: jeg lurer på hva som menes med det; er det at det er full sol 5 timer pr dag? antar at det ikke er lyst bare 5 timer pr dag Endret 1. november 2006 av Fruktfat
gard Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Hei Nei, her er det nok ikke snakk om hvor lenge det er lyst men hvor mye solen skinner...altså statestikk over hvor mye skyer det er på himmelen. Men uansett er det godt og varmt så noen skyer vil nok være en velsignelse i seg selv
Gjest Fruktfat Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 ah, takk! er litt redd for at vi bare skal få skyer og regn, nemlig... hvor mye bør man regne i lommepenger?
gard Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Hei Budsjetter er dessverre ikke min sterke side Jeg pleier bare å reise og bruke penger og så får jeg sjokk når jeg kommer jeg og tar oppsummering Men Playa del Carmen og spesielt Cancun er påvirket av at det er mange amerikanske turister der og dermed blir prisene presset opp. I deler av Cancun var priser i dollar og det var heller ikke noe problem å bruke dollarseddler som betalingsmiddel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå