Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
My lagringsplass (som har blitt nevnt) og jeg synes i hvertfall spam-funksjonen fungerer mye bedre enn hos hotmail. Har bare opplevd et par ganger der spam faktisk har havnet i den vanlige innboksen. Og vanlig epost har aldri havnet i spam-mappa.

Takk :)

Spam har jeg alltid sluppet på hotmail også, men stor lagringskapasitet er bra.

Det som ikke er bra er at jeg må gå til ei webside for å få tilgang på mailboksen. prøvde å kjøre gmail inn på outlook2000, men fikk det ikke til.

Enn så lenge får den duge som reservekonto, inntil jeg finner en bedre måte å få mailvarslingen på.

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffomann
Skrevet

Står ganske nøyaktig framgangsmåte, hvordan du gjør det i en mail-klient på siden deres. Nå du er inne på kontoen: settings - forwarding and pop. Du må også aktivere for at du kan bruke gmail til POP.

Skrevet
Står ganske nøyaktig framgangsmåte, hvordan du gjør det i en mail-klient på siden deres. Nå du er inne på kontoen: settings - forwarding and pop. Du må også aktivere for at du kan bruke gmail til POP.

Takk :)

Da får jeg kikke senere på den lappeteppesiden når jeg får tid.

Skrevet
Takk :)

Da får jeg kikke senere på den lappeteppesiden når jeg får tid.

Nærmere skulle det stå der :ler:
Skrevet

En annen (veldig) bra ting med gmail er at den lagrer samtalene dine, slik at det er lett å holde oversikten. - Og den lagrer sendte mailer automatisk.

Skrevet
Vet du hvorfor folk sier gmail er så bra?  Hva er så bra?

Kundestøtten er bra.

Google Accounts er ikke bare Gmail, det er mye mer :ler:

Skrevet
Jeg savner mappefunksjon i gmail, jeg! Men lagringsplassen er bra, så jeg blir nok værende hos gmail likevel. Teit at dersom du laster ned til outlook, så skjønner den ikke hva som er sendt fra deg, men legger alt i innboksen (joda, har rettet opp i det ved å lage en regel, men det burde jo ha vært merket på et slikt vis at man ikke trengte det da).

Savner mappefunksjonen?

Har jo labels, forstår ikke hva som blir annerledes med mapper.

Dessuten har jo gmail en genial søkefunksjon i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...