Gå til innhold

Er dere anonyme på KG

Fremhevede innlegg

Gjest utlogget nå..
Skrevet

Ja.. Bare lurer..

KG har vært et fristed for meg, men jeg har også tipset venninner om det uten å si hvem jeg er her inne. KG er jo genialt og jeg ønsker jo at andre skal få like mye nytte av det som jeg har .

Noen av tingene jeg diskuterer her inne, er ikke noe som jeg vil at alle venninnene mine skal vite..

Hvordan bruker dere KG?

Anonymt eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to venninner jeg kjenner fra før her. :)

Skrevet

jeg har både familie og venner irl her inne, som vet hvem jeg er på nick.

Er vel ganske personlig i endel tråder, men er ganske pratsom om personlige ting i rl også, så jeg sier ikke noe her som jeg ikke også forteller irl og ikke noe av det jeg skriver ser jeg på som ubehagelig at kjentfolk her inne leser, de vet det likevel eller ville vist det om vi snakket om det samme irl.

bruker det som skravlested, ett sted jeg kan blåse ut, snakke av meg litt, finne tips og råd til diverse og til å få diskutert litt generellt.

Gjest Utlogget nå
Skrevet

De fleste på arbeidsplassen og blant studievennene mine vet hvem jeg er som fast bruker på KG. Av og til får jeg høre kommentarer når jeg snakker om ONS, den siste mannen jeg hadde med hjem, sterke meninger om amming osv., men det er bare hyggelig når folk bryr seg! :)

Skrevet (endret)

Jeg kjenner ingen her inne, tror jeg da :sjenert: Vet jo aldri, kanskje DU er naboen min?????????

Endret av My
Skrevet

Kjenner én bruker her veldig godt, men hun er veldig lite aktiv. Liker egentlig å være forholdsvis anonym. Men er nok lett å kjenne igjen

Skrevet

Jeg kjenner noen her, og har også tipset noen om KG. Er ikke redd for hva jeg sier, det er ting jeg fint kunne sagt irl også. Nå har jeg jo bilde av meg selv også, selv om det ikke er så tydelig, og om noen kjenner meg igjen så gjør ikke det meg noe heller.

Skrevet

Jeg trodde meg anonym, helt til bestevenninna mi kjente meg igjen.

Vi hadde oss en god latter da :ler:

Men jeg skriver ikke noen ting superpersonlig her med brukeren min av frykt for å bli gjenkjent. Er det noe jeg vil ha svar på og vil være helt anonym, ja så logger jeg meg ikke på

Skrevet

Jeg kjenner en her som jeg vet om, men helt sikkert flere jeg ikke vet om. Jeg er nok veldig lett å kjenne igjen, for jeg skriver mye om meg og mitt - men ikke noe jeg ikke kan si til hvem som helst. Den tabben gjør man bare en gang :forvirret:

Skrevet

Kjenner ingen her inne som jeg vet om, og det er få som vet at jeg er her, og i alle fall ikke hvem jeg er her.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har ei venninne som vet at jeg holder til her. Hun er her en sjelden gang som gjest og spør om ting. Jeg vet det er henne, for som regel så har jeg fått samme spørsmål på sms tidligere på dagen :ler:

Men det skal sies at enda hun visste at jeg hadde en registrert profil her, så brukte hun tre år på å finne ut hvem jeg var. Kjæresten min brukte ett år på å finne ut hva jeg kalte meg :)

Skrevet

Kvinneguiden er et fristed for meg! Bare samboeren vet at jeg er aktiv her, og hvis han ville kunne han vel logge seg på via vår felles datamaskin og se hva jeg har skrevet. Men stort sett spør jeg ikke om ting jeg ikke ville diskutert med ham heller. Når det gjelder andre bekjente, venner og familie, kjenner jeg ingen som går her, og har valgt å ikke nevne det for noen at jeg "vanker" her, er helt fint sånn :)

Skrevet

Jeg kjenner en av de aktive gamle brukerne her, men vedkommende vet ikke hvor mye/lite jeg bruker forumet, bare at jeg har vært innom som gjest. Hvis det blir snakk om KG pleier jeg å sette opp et glassaktig blikk og late som jeg ikke aner hva det dreier seg om.

Samboern min vet at jeg sitter og kikker her, men bryr seg ikke. Jeg er ikke registrert bruker.

Skrevet

Jeg tror jeg er anonym, men noen kan jo selvsagt ha kjent meg igjen.

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg er sånn halvanonym... dvs jeg gidder ikke passe meg for hva jeg skriver, men det er greit at ikke alle jeg kjenner vet at jeg sitter her. Har et "nettliv" andre steder hvor alle kjenner meg, greit nok det, men det er litt godt å slippe det her. Har truffet noen herfra og svigersøs har registert seg, så noe mer enn halvanonym er jeg ikke. ;)

Skrevet

Jeg trodde jeg ikke kjente noen her, men jeg fant plutselig en jeg kjenner litt fra et annet liv. :ler:

Tror jeg dog er ganske lett å kjenne igjen (hvertfall for kjæresten, om han skulle forville seg inn her), så jeg bør vel kanskje begrense meg litt.

Gjest Miloine
Skrevet
Jeg kjenner noen her, og har også tipset noen om KG. Er ikke redd for hva jeg sier, det er ting jeg fint kunne sagt irl også. Nå har jeg jo bilde av meg selv også, selv om det ikke er så tydelig, og om noen kjenner meg igjen så gjør ikke det meg noe heller.

--------------//----------------

Du er snill du HUI som har svart for meg :)

Skrevet

Er anonym. Kjenner ingen her, ikke som jeg vet om ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...