Gjest bamsemums Skrevet 29. januar 2003 #1 Skrevet 29. januar 2003 (endret) . Endret 18. desember 2007 av bamsemums
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #2 Skrevet 29. januar 2003 La meg si det sånn.. HADDE det funket, så hadde ALLE brukt den.. Ikke sant? Kosthold og trening....eneste måten JO forresten! LOMMEboken blir slankere, tzada-bing! Kurgan
Skravla Skrevet 29. januar 2003 #3 Skrevet 29. januar 2003 Kurgan har helt rett. Hvis det fantes en pille som hjalp, så ville ingen vært overvektig.
Gjest Diva Skrevet 29. januar 2003 #4 Skrevet 29. januar 2003 Kurgan. Du er stadig på krigsstien mot "slanketips" ser jeg. Du må ikke blankt avvise alt som har med slanking å gjøre. HAR du bevis for at det ikke virker på noen eller har du erfaring selv ? Det er LITE gjennomtenkt av deg å si sånt i øst og vest. Folk er forskjellige og det tror jeg du vet. Noen er LITT overvektige, mens andre er SYKELIG overvektige. Det er mange grader, og det er mange forskjellige grunner til at folk blir / er overvektige. Denne pillen er såvidt jeg vet testet ut ved et sykehus. Det er alt jeg vet om den. Men det sier da litt når skolemedisinen undersøker den ? Noen som har ERFARING eller FAKTA om denne pillen ? (det er mer interessant enn bombastiske påstander) Diva
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #5 Skrevet 29. januar 2003 Jeg har ikke prøvd denne slankepillen, men jeg bruker andre slankepiller som virker på meg. Fikk en reklame for Wellex på mail i dag, der man kunne få prøve i 20 dager gratis først og så bestemme seg for om man vil fortsette å bruke dem. Kanskje jeg skal prøve da...
Gjest bamsemums Skrevet 29. januar 2003 #6 Skrevet 29. januar 2003 (endret) . Endret 18. desember 2007 av bamsemums
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #7 Skrevet 29. januar 2003 Jeg har brukt disse pillene mer eller mindre 1,5 år. Brukte dem sommeren 2001 og gikk ned en del. Men så kom det på noen kilo mellom sist sommer og jul. Da trente jeg lite og var sløv med å ta tabletter. Så etter jul har jeg skjerpa meg, sluttet og drikke mye brus, startet å drikke vann, så smått begynt å trene (bare én gang i uka foreløpig) og begynt å spise piller igjen. Så nå har jeg gått ned et par kilo på to uker. Har sjekka fettprosenten også, den har gått ned så det kan ikke bare være vann. De tablettene jeg bruker heter Suco Bloc og Absorbex. Absorbex er fibertabletter som tar knekken på fettet i maten. Suco Bloc skiller ut karbohydrater fra maten du spiser. Begge tas etter måltid. Absorbex er egentlig gått ut av produksjon, men selges på noen Gaia salonger ennå. Suco Bloc selges både i Gaia salonger og helsekostbutikker. Et alternativ til Absorbex er Redusan pluss som fås i helsekostbutikker. Den inneholder samme type fiberekstrakt som Absorbex og tas i forbindelse med måltider. Til sist vil jeg si at dersom du prøver disse tablettene og tar dem som anvist bør du merke resultater etter en mnd. Dersom du ikke gjør det er det liten vits i å fortsette med dem. Det er desverre slik at ikke alt virker på alle.
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2003 #8 Skrevet 29. januar 2003 Her er forresten en link til hjemmesiden, til produsenten av Suco Bloc og Absorbex http://www.med-eq.com. Der kan du lese mer om Suco Bloc.
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #9 Skrevet 30. januar 2003 Ærlig talt da dere, det er bare på Kvinneguiden man får kritikk for å ha en mening...og så om noe så lite kontroversielt som SLANKEpiller/kremer/whatever.. Jeg er rimelig oppegående og selvstendig tenkende i det jeg foretar meg, og prøver å se det som angår meg fra flest mulig perspektiver. Det som slår meg med slankeindustrien er dens promotering av alskens kremer og piller , og la meg si det: DRITDYRE preparater Mest mulig penger ut av folks håp og drømmer (fortvilelse og savn) Jeg innrømmer det, jeg er en treningsfantast og vil for alltid prøve å overbevise folk om at de må ta ett VIRKELIG TAK i problemene sine, ikke ta den late, dyre og kortsiktige veien om preparatene Hovedideen om piller for meg er at det skal jævlig mye til før jeg tar en..
Armonia Skrevet 30. januar 2003 #10 Skrevet 30. januar 2003 Brukte dem sommeren 2001 og gikk ned en del. Men så kom det på noen kilo mellom sist sommer og jul. Da trente jeg lite og var sløv med å ta tabletter . Hva er vitsen med å bruke pillene, hvis man går opp med en gang man blir sløv med å ta dem? Skal man gå på pillene resten av livet da eller? Blir jo rimlig dyrt i lengen... Må jo være bedre å spise sundt og trene!
Gjest bamsemums Skrevet 30. januar 2003 #11 Skrevet 30. januar 2003 (endret) . Endret 18. desember 2007 av bamsemums
Gjest Anonymous Skrevet 30. januar 2003 #12 Skrevet 30. januar 2003 Gjest: Jeg har prøvd med kun trening og et noenlunde sunt kosthold, uten at det hadde noen synlig effekt. Så siden disse pillene gir meg den effekten jeg ønsker, bruker jeg dem. Linnea: Det var tross alt ett år etter at jeg brukte pillene fast at jeg begynte å gå opp i vekt igjen. Jeg veier fortsatt mindre enn da jeg startet på dem. Og grunnen til at jeg gikk opp er at jeg spiste for usunt og trente for lite, det kan jeg godt innrømme. Jeg tror det går greit og holde vekta etter at man slutter på pillene med litt mosjon og et ganske sunt kosthold. Bamsemums: Jeg hadde ingen bivirkninger. Jeg kombinerer Absorbex med Suco Bloc. Du kan evt. kombinere Redusan pluss og Suco Bloc. Suco Bloc finnes i ulike pakkestørrelser 60 stk koster 149 kr, 150 stk koster 299, men Sunkost har de ofte på tilbud. De fås også kjøpt i andre helsekostforretninger. Redusan pluss fås kjøpt i heslekostbutikker, koster litt over 200 kr. for 72 stk. Absorbex selges kun i Gaia salonger, dette er salonger som driver slanking osv. med maskiner. De koster 135 kr for 100 stk. Jeg følger ikke anvisningene på pakkene så nøye. Ser an hva som er i maten. Er det mye karbohydrater tar jeg Suco Bloc og er det mye fett tar jeg Absorbex. Et siste råd: slike piller bør ikke tas mer enn 3 mnd. av gangen før man har en pause på 1 mnd. Dette er for at de ikke skal miste effekten.
Gjest MarajaPiraja Skrevet 30. januar 2003 #13 Skrevet 30. januar 2003 Hei... skulle bare si at jeg holder på å prøve ut Wellex pillene nå, og jeg har den oppfatningen at de virker! Har ikke veid meg, men har brukt pillene en uke nå, og har redusert midjen med 1,5-2 cm.... Men, nå sto det også da i informasjonen som fulgte med pillene, at de virker ofte fortere i begynnelsen. Dessuten er det ingen bivirkinger på disse. Det sto at man kunne kanskje kjenne litt luftproblemer de 2-3 første dagene, men jeg kjente ingenting. Det skader i alle fall ikke å prøve Wellex!
Redhead Skrevet 30. januar 2003 #14 Skrevet 30. januar 2003 MarajaPiraja: Tok det lang tid fra du bestilte pillene til du fikk dem?? Bestilte for over ei uke siden men har ikke fått noe enda. :-?
Gjest bamsemums Skrevet 31. januar 2003 #15 Skrevet 31. januar 2003 (endret) . Endret 18. desember 2007 av bamsemums
Gjest Anonymous Skrevet 31. januar 2003 #16 Skrevet 31. januar 2003 Info og priser finner du på www.wellex.no
Gjest Gjest_Cathrine_* Skrevet 18. desember 2007 #17 Skrevet 18. desember 2007 Hei.Vil herved advare alle mot produktet Wellex.Phase 2 o.l.. Jeg har prøvd begge disse produktene med noen års mellomrom. Jeg fikk kraftig oppkast i mange timer og vanvittig mageknip.Jeg er tydelighvis allergisk mot denne hagebønnen de bruker i disse produktene.Dette burde produsentene informere om at kan skje. Etter første gang å ha prøvd Phase 2 for flere år siden, trodde både jeg og produsenten at det var noe galt med produktet.Prøvde da Wellex igjen nå nylig med samme resultat. Merker du ubehag og kvalme, stopp å bruke de umiddelbart.
Gjest Cienna Skrevet 19. desember 2007 #18 Skrevet 19. desember 2007 Jeg har ikke særlig tro på slankepiller....men har testet ut BioDrain nå som drar ut gifstoffer av kroppen...merker jeg tisser mer enn vanlig, så den er veldig fin som en Dtox...Ellers så kombinerer jeg den med et sunt kosthold, samt med Noka Milkshake...masse knekkebrød(fiber) i den daglige kosten. Alt dette kombinert gjør at forbrenningen går opp og jeg slipper masse vomfyll(mye vann i kroppen gjør at en gjerne føler seg oppblåst) Jeg kan fremdeles spise "utenom" diett, men det blir for min del hovedsaklig noe 70% mørk sjokolade eller popcorn i blandt, da jeg verken spiser chips eller drikker brus. Nå burde jeg vel skrive at jeg jogger flere kilometer og trener på et studio eller noe, men det gjør jeg ikke (tenker å starte etter jul.....hm), men denne dietten gjør iallefall at jeg holder vekten stabil selv om jeg skeier ut iblandt.
Gjest bente85 Skrevet 19. desember 2007 #19 Skrevet 19. desember 2007 Når man skal gå på slanketabletter, så er det en ting som er sikkert. Og det er at pillen gjør ikke hele underverket selv. Du også må gjøre endringer i livet ditt, som har med kosthold å gjøre, fysisk aktivitet.. Slankepiller kan gjøre at man kanskje går ned 2-3 kg, men så stopper det opp.. Har brukt det selv, og jeg hatet bivirkningene som bare det, så jeg sluttet med de. Jeg orket ikke å gå rundt og være redd for at jeg skulle gjøre i buksa.. Lykke til hvert fall. :-)
Amanlis Skrevet 20. desember 2007 #20 Skrevet 20. desember 2007 Hei.Vil herved advare alle mot produktet Wellex.Phase 2 o.l.. Jeg har prøvd begge disse produktene med noen års mellomrom. Jeg fikk kraftig oppkast i mange timer og vanvittig mageknip.Jeg er tydelighvis allergisk mot denne hagebønnen de bruker i disse produktene.Dette burde produsentene informere om at kan skje. Etter første gang å ha prøvd Phase 2 for flere år siden, trodde både jeg og produsenten at det var noe galt med produktet.Prøvde da Wellex igjen nå nylig med samme resultat. Merker du ubehag og kvalme, stopp å bruke de umiddelbart. Signerer denne! Jeg ble skikkelig syk av dem og måtte være hjemme fra jobb pga oppkast og diare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå