Frk. Stella Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kommer altså ikke på hva merket heter - de fører sushiris, wasabi, nori osv osv. Finnes i de fleste, større matvarebutikker...
Frk. Stella Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 Blue Dragon var det ja!!! Takk Nilma!
Gjest Gjest_hardcore_* Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Stemmer det? Fører de sushi-tilbehør? Trodde de hadde bare hadde wok'er, kokosmelk og såntno.
pulverheksa Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Blue dragon har alt du trenger av suhitilbehør. Hjemmelagd sushi er så godt, hvilke typer fisk bruker dere? Jeg bruker mest laks, kveite, steinbit og makrell. Noen ganger reker hvis jeg får tak i rå dypvannsreker.
Fakse Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Husk at all fisk og sjømat du skal spise rå skal ha vært godt og lenge (minimum 48 timer, er det ikke?) i dypfryseren før du begynner å tilberede. Vær også ekstra nøye med hygiene under tillaging.
pulverheksa Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Lagde en sushitråd her inne for en stund siden. Syns selv den har mange gode tips... http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...jemmelagd+sushi Endret 31. oktober 2006 av pulverheksa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå