Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 hadde sex med en ny begynnende kjæreste i helgen. nå to dager etter har jeg merket smerter i selve urinrøret. sexen var veldig røff og hard så jeg vet ikke om det er smerter etter det eller om det kommer fra urinrøret. har aldri hatt UVI eller blærekatarr før så vet ikke om det er det. jeg har ikke vondt når jeg tisser i allefall. kan det være UVi selvom det ikke gjør vondt når j tisser?
la_luz Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 Uvi og blærekatarr er vel det samme? Ja det kan være det selvom du ikke har vondt når du tisser, drikk mye!
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #3 Skrevet 31. oktober 2006 Ja, viktig at du drikker mye og at du går på do når du må!! Ikke bra å "knipe". Dersom det ikke går over av seg selv, burde du vurdere å ta med en urinprøve til legen din for å sjekke om dete er urinveisinfeksjon (eller blærekatarr, som det også heter ) Ellers kan jeg anbefale tranebær-kapsler - har gjort underverk med min urinveisinfeksjon, i hvertfall!!
Ulva Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 uff...tror eg har da eg og...springer på do i ett sett, tisser blod og har ganske vondt...skal til legen i morgen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå