Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt stikkende,rivende smerter i underlivet og på begge sidene , øm i korsryggen og ømme bryster ømme brystvorter, dette har pågått i 7-8 dager nå, kan dette være eggløsningssmerter, siste mes dag var 17 okt, altså 14 dager siden, og de startet 7 dager etter mens, hadde sex m kondom to dager etter siste mens..flere som har slike symptomer i løpet av syklusen, utenom mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes jo litt lenge ut å ha eggløsning smerter da, mine varer bare noen timer de.

Høres jo nesten ut som en nyrebekken betennelse jo.

Ikke det at jeg er lege, men har erfart begge delene en del ganger så.

Skrevet

Nyrebekken betennelse? Ingen som har lignende smerter under eggløsning?

Skrevet

Svært lite vanlig med EL-smerter i over en uke, og dette skal i alle fall ikke være svært vondt, svært lenge...

Har du noen gang ellers hatt slike smerter relatert til eggløsningen?

(litt usikker på hvordan du renger syklusen i forhodl til mens, du skal telle fra FØRSTE dag i siste mens, ikke "siste mens-dag"...)

Uansett, tror ikke det er så dumt å få dette undersøkt av en lege, just in case. For sterke EL-smerter i over en uke er ikke normalt nei.

Skrevet

Det er riktignok ikke svært vond, jeg har bare gått rundt med menstruasjonssmerter i ni dager nå, og det er 21 dager siden første menstruasjonsdag og smertene begynte 12 dager etter første menstruasjonsdag. jeg har ømme stikkende bryst,/brystvorter, murring og stikking, riving i mageregionen rundt livmor, og på begge sidene der hvor eggstokkene ligger, smertene forflytter seg fra høyre til venstre sider. noen her som har hatt slike mens smerter lenge før mensen startet. jeg har aldri opplevd dette før, og over så lang tid. Ligner dette på graviditets symptomer. Jeg hadde beskyttet sex to dager etter siste blødningsdag i siste mens..

Skrevet

Ingen som har hatt/hørt om lignende opplevelser uten at de har vært gravide?:)

Skrevet

Jeg har hatt det sånn hvertfall de siste 3 mnd rundt eggløsning og uken rett før mens,,så slipper det taket,,,syns det er kjemperart,men har vært og sjekka meg men legen sa at alt var normalt,Men ville allikevel tat meg en tur til legen ja,,lykke til,,,

Skrevet

så du har også hatt de samme smertene som har vedvart over tid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...