Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å ta bilen ned til Torp og la den stå der mens jeg er på 9-dagers tur. Jeg vurderer å parkere utendørs siden dette er billigere enn å parkere i parkeringshuset. Det står på torp.no at de har 24 timers overvåkning, men jeg lurer likevel på om noen har erfaringer med å la bilen stå der så lenge? Er det trygt? Jeg lar jo ingenting interessant ligge igjen i bilen, og jeg har integrert CD-spiller så det er vel heller ikke så spennende for evt. tyver...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene mine har hatt bilen sin stående på utendørs langtidsparkering på Torp flere ganger, og har ikke hatt noe å klage på.

Skrevet

..vi har heller ikke hatt noen problemer der..

Skrevet

Vi har med flere anledninger latt bilen stå på Torp i 2-3 uker, og har aldri hatt noen problemer med det.

Skrevet

Vi lot bilen stå der en uke i romjula for et par år siden, og det gikk helt fint. :)

Uansett hvor man parkerer så er det lurt å fjerne alt småtterier; folk bryter seg inn kun for et par solbriller...

Skrevet

takker for svar :)

• 4 uker senere...
Skrevet

Vil absolutt anbefale at du parker i parkeringshus. Har hatt innbrudd i bilen der og det var ikke akkurat uvanlig ifølge både politi og parkeringsselskap på stedet. De går vakter med hund men det er ikke ofte nok til å holde uønskede elementer borte.

Skrevet (endret)

Det ble til at jeg parkerte i parkeringshuset. Jeg fant ut at prisforskjellene ikke var store likevel. Det gikk helt fint det :)

Endret av Meaty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...