Gjest Dolce Skrevet 30. oktober 2006 #1 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg vurderer å ta noen fag som privatist til våren, men er usikker på hvilke jeg burde velge. Er det noen her som har tatt privatisteksamen i enten norsk, engelsk, matte (1my), nyere historie eller naturfag som har noen erfaringer å dele med meg? Som hva som er mulig å komme gjennom i løpet av et halvt år, og hva slags spørsmål man kan tenkes å få på eksamen? Setter veldig stor pris på svar.
Gjest Kaya83 Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hvis du er leser ca 2 timer til dagen, så klarer du fint alle fagene.. Men du må være strukturert.. Og legge mye tid i norsken, for det er det tyngste faget.. Er ikke noe problem i det hele tatt.. Og så må du huske oppmeldingsfristen for eksamen, 15 januar..
Gjest Luksus Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Eg skal ha privatisteksamen i Organisasjonslære 15. november. Har vore litt sein med lesinga, det viktigaste er å komme i gang tidleg! Lykke til, viss du vel å ta fag
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Er overhodet ikke noe problem å ta alle de på et halvt år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå