Gå til innhold

Jack`s juledagbok

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Jeg er verdens dårligste juler. Jeg pleier nesten ikke pynte, gaver får ungene og noen av ungene til mine venner. Jeg har aldri gledet meg. Men NÅ, NÅ skal det bli jul. Go home, Cowboy Laila. Her kommer jeg. Det skal bli glitter, stas og julesang. Slutt på å ha like dårlig jul som Jehovas Vitne. Faktisk så gleder jeg meg i år. Vi skal feire hjemme, jeg, kjæresten og barna. Og kanskje søsteren min. Alle samlet rundt den svidde ribba som jeg har laget for første gang.

Masse masse god jul til alle her i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jo faktisk kommet i gang med listen i alle fall. Og den er jo altfor lang. Er jo som sagt ikke helt vant til å kjøpe gaver til alle, så dette ble jo en overveldende liste. Men slekt litt lenger uti kan få bilder av barna. Litt lyst å ta portrettbilder hos fotograf egentlig. Vis ikke lager jeg et pittelite minialbum.

Ungene og kjæresten er det vanskeligste. Hva gir man til noen man er fryktelig glad i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om du har noen fine bilder av barna som du enten kan lage flere kopier av, eller kanskje forstørre. Og sette dem inn i en fin ramme. Det er en flott julegave til besteforeldre, tanter etc.

Hva gir man til noen man er fryktelig glad i?

Husk at det er tanken som teller! :hjerte:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte skikkelige sko til ungene i dag, så da er jo ikke det aktuelt heller. Er vant til at sherrox (eller hvordan det staves) holder til jul, men her vi bor nå ble det jo kaldt med en gang. I fjor fikk de x-box. Lenge siden den har vært i bruk nå. Men blir sikkert masse i bruk til vinteren igjen. Spill til den kanskje. Bortsatt at det er 1000 spill inne på den allerede. Fant faktisk alle nintendospillene. Gøy! Så da får det bli noe annet.

Fikk litt julepanikk i sted. Er jo ikke vant til alt dette julemaset. Julekort, julegardiner, juleduker, julegaver og jul meg her og jul meg der. Hjelpes :overrasket:

Blir man noen gang ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mor og far er knall, det vet jeg. Komme inn døra og vips, alt er ferdig. Men nå skal det bli jul her.

Tenker jeg begynner så smått å bestille julekort i dag. I alle fall finne bilde. Har endel fine fra sommeren. Er ikke noe julenisse-fan, så jeg er ikke så nøye med å kle ut ungene. Og småguttene som engler? Tja.. Kanskje ikke mine ;)

Juleduker har jeg to av. Så er jo i gang :ler: De andre tre jeg har fått oppgjennom er slike glatte store "gammeldameduker". Og det er ikke aktuelt i mitt hjem. Jul eller ei.

Jeg har en pynteengel. Altså en mindre og kjøpe. Flott.

Gradin til kjøkkenet har jeg. Og den er fin.

Så hva trenger jeg mer? Dette kan jeg ikke. Seriøst.

Pepperkakehus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi handlet masse julegaver :klappe: Vi har kjøpt til alle ungene, bortsett fra han største til bestevenninnen min og de to tantebarna til kjæresten min. Vi har kjøpt noen sinnsyke boxere til samboeren til bestevenninnen min. Jeg ler bare av tanken. Og så har vi kjøpt en sort "blondeduk" til venninnen min. Kjæresten min likte den ikke, men det gjorde jeg. Så jeg bare overser henne.

Tror hun skal få kjøpe gaver til sine tantebarn. Jeg er vist helt ute når det gjelder ting til dem ;) Men desto mindre til meg å tenke på. Så etterpå er det å sette seg ned å pakke.

Hvorfor er det bare rosa kjipe ting til jentene? Har aldri sett på så mye rosa barneklær som i dag. Og er det ikke rosa så er det lilla, og tar de helt av så er det brunt. Og gutteklær er helt håpløst.

Så førsteklassegutten til venninna mi får ullundertøy. 10 åringen må jeg finne på noe til. Mora er vanskeligst, hun kan ikke bare få en duk. Spesielt siden samboeren min ikke likte den. Mannen hennes får boxerene.

Alle jentebarna får skjorter og litt hårpynt.

De voksne er egentlig vanskeligst. Er faktisk ikke sikker på hva jeg skal gi.

Et vennepar har alt. Ikke drikker de vin heller. De har masse dill. Og klær er uaktuelt. Må tenke litt til. Gode forslag taes i mot med takk.

Søsteren min vet jeg hva får. Så det er bare å kjøpe.

Familien får bilder av barna. Enkelt og greit, og de elsker det ;)

Dette går jo strålende. Og jeg som trodde jeg aldri kom til å få til så mange julegaver. Haha. Nordpolen neste :nisse:

Endret av jack
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...