Gå til innhold

Bilderedigeringsprogram


Gjest vil gjøre noe

Anbefalte innlegg

Gjest vil gjøre noe

Hei!

Lurte på om noen vet om et fint program til bilderedigering som har den muligheten til å endre kanter på bildet. Som f.eks. kan gjøre det om til et rundt bilde, få "brente" kanter eller uklare kanter osv. Vil aller helst ha et gratisprogram eller noe jeg kan prøve gratis i en kortere periode.

Jeg hadde et slikt program men har glemt av hva det het, for det var en slik 14-dagers prøveperiode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest får gjøre noe

Tusen, tusen takk! :kyss::hoppe:

Ble lei av å laste ned for å prøve alle bilderedigeringsprogrammene for testing. Den var grei nok til denne oppgaven. Og det virket som et ganske godt program generelt for bilderedigering den der. Enkelt og oversiktilig med mange funksjoner. Yes, yes. Et av de beste (gratis) bilderedigeringsprogrammene hittil.

Tusen hjertelig takk! :)

Men er fortsatt åpen for flere forslag. Den "gamle, gode" jeg hadde så kunne man i tillegg til disse vanlige funksjonene også velge brente kanter, dybdeeffekt på kantene, lage "buttons" osv. I tillegg kunne man også dra kantene selv, slik man kunne tilpasse det veldig nøyakyisk til det aktuelle bildet. Det var en svært hendig funkjson. Og så kunne man allerede før man begynte velge om man ville ha gjennomsiktig kant, istedenfor hvite kanter.

Noen som har sett det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...