Gjest Vårbrud07 Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Så har vi kommet til det stadiet i planleggingen hvor vi skal bestille fotograf, men er usikker på hva vi skal velge. Har sett på de to som sjømannskirken anbefaler, Andreas Gitlesen og Rune Johansen. Noen som har erfaringer fra noen av dem??
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. oktober 2006 #2 Skrevet 30. oktober 2006 Vi brukte Andy Gitlersen, veldig hyggelig og grei type. Men kan ikke si jeg er særlig fornøyd med bildene tror vi tok ca.30 bilder av de er de tre jeg er fornøyd med, så ikke mye å velge i når vi skal velge takkekort. Men men var nok ikke helt enkel å jobbe med jeg heller....
mowgli Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har ingen erfaringer selv men har søkt litt rundt og her er noen tips til fotografer i København
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 Vi brukte også andy Gittelsen. Han var veldig hyggelig. Mange fine bilder ble det også. Men det ble ikke så bra som det blir her hjemme. Med skikkelig studio, eller oppsett. Nå giftet vi oss i sjømannkirken og alle blidene ble tatt der. Men han var med under hele vigelsen og tok flere bilder der inne også. Han er/var billig så alt i alt er vi fornøyde.
Gjest bolle Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Giftet oss i Kbh i juni i år. Vi hadde en fotograf som heter Morten Meldgaard. Vi hadde han med oss fra kl 12.30 til kl 16.30, hvor han tok situasjonsbilder i kirken og til restauranten hvor vi dro ettepå. Samt familiebilder ute og bryllupsbilder. Vi var fantastisk fornøyd!!! Vi fikk totalt 400 bilder hvor han etterbehandlet 35 av bildene, samt at han laget et flott takkekort med 5 bilder. Vi betalte 3.000!!! Om du er mer interessert kan jeg sende deg hans mail-adresse og evnt noen bilder.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 Vi giftet oss i sjømannskirken på lørdag og ble fotografert av Rune Johansen. Han er veldig proff og opptatt av at bildene skal være levende og dynamiske. Det ble derfor ikke mye "SMIIIL", vi bare gjorde masse forskjellige ting mens han tok bilder. Har ikke fått de enda, men han postet dvd`en i går, så får den vel en av dagene. Eneste negative jeg kan si foreløbig er at han har litt stive priser. Blir spennende å se bildene ihvertfall.
Gjest Vårbrud07 Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Vi brukte også andy Gittelsen. Han var veldig hyggelig. Mange fine bilder ble det også. Men det ble ikke så bra som det blir her hjemme. Med skikkelig studio, eller oppsett. Nå giftet vi oss i sjømannkirken og alle blidene ble tatt der. Men han var med under hele vigelsen og tok flere bilder der inne også. Han er/var billig så alt i alt er vi fornøyde. ← Vi har også tenkt å ha fotografen med under vielsen siden ingen skal være med, ergo vil vi ha noen til å ta bilder for oss. Kan jeg spørre hvor mye dere måtte betale?
Gjest Vårbrud07 Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Hei! Giftet oss i Kbh i juni i år. Vi hadde en fotograf som heter Morten Meldgaard. Vi hadde han med oss fra kl 12.30 til kl 16.30, hvor han tok situasjonsbilder i kirken og til restauranten hvor vi dro ettepå. Samt familiebilder ute og bryllupsbilder. Vi var fantastisk fornøyd!!! Vi fikk totalt 400 bilder hvor han etterbehandlet 35 av bildene, samt at han laget et flott takkekort med 5 bilder. Vi betalte 3.000!!! Om du er mer interessert kan jeg sende deg hans mail-adresse og evnt noen bilder. ← Tusen takk for tips. Har sendt deg en pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå