Gå til innhold

Genacvales kamp for livet...


genacvale

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skrive dagbok jeg også, siden mange andre her gjør det... Vel, igår var jeg på byen sammen med 3 venninner. Der traff jeg en veldig søt gutt som jeg dansa/rota med :sjenert: Vel, han fikk nr mitt men jeg glemte å spørre om hans, regnet jo med at han skulle sende mld dagen etter, som altså er idag, men nei, det gjorde han ikke :( Ikke har han ringt heller... Hmmm... Hva gjør man i en slik situasjon? Jeg vet bare fornavnet hans og området han bor i, har fått opp ett treff i Gule Sider, det kan være ham men hvem vet? Har så lyst å sende mld men tør liksom ikke, hva skal jeg si, og hva om det ikke er hans nr? Uff... Kompliserte greier azz...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, og gratulerer med dagbok :)

Som jeg ser det er det to alternativer: enten så kontakter han deg om noen dager, eller så vil han rett og slett ikke ha kontakt med deg. Det er mitt syn i hvertfall, og synes ikke du skal lete han opp, vil han ha kontakt så tar han det :)

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret! Tror jeg skal la det gå som det går, og ikke gjøre ting mer komplisert... Ha en fin dag du også! Mandag imorra... Liker ikke mandager helt, uff, så lenge igjen til helga altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg på en date med en jeg traff i sommer. Han er skikkelig ordentlig og har alltid stilt opp for meg. Han kommer hele veien fra en annen by bare for å treffe meg, så det blir jo spennende åssen det går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå skal jeg fortelle... Det gikk bedre enn jeg håpet på faktisk... eller :sjenert: ehm... Det er noe på gang nå altså. Men problemet er at jeg, midt under daten, fikk sms fra han fra forrige lørdags fest! Og nå vil begge ha meg og jeg vet ikke hvem jeg skal velge, liker dem begge :klø: vanskelig situasjon denne her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Huff, er så syk at jeg måtte gå fra jobben idag! Og det skal veldig mye til før jeg går fra jobben. Da er det veldig, veldig ille. Har vært syk i ti dager, men alltid vært på jobb. Kunne ikke ta egenmelding fordi jeg har bare jobbet der i en mnd, ikke to... Sjefen anbefalte meg faktisk å dra idag, og jeg tenkte "Ja, nå presser jeg ikke meg selv mer, jeg er for syk..." Og rett på legevakta... Fikk sykemelding for idag da.

Diagnose: Halsbetennelse. Hadde så sterke smerter at jeg klarte nesten ikke å svelge, snakke, og ihvertfall ikke spise... alt var så vondt! :tristbla: Så nå må jeg knaske masse piller i ti dager, flere ganger daglig. Bl.a. antibiotika og kraftig smertestillende. Har nesten ikke sovet på ei hel uke pga smertene, og er så utmatta at jeg holdt på å besvime på apoteket... Ikke no gøy å være syk :cry:

Endret av genacvale
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...