Myrthel Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Jeg har etter mange år som hjemmeværende med små barn, lyst til å begynne å studere igjen. Jeg har planer om å bli Barnrvernspedagog.). Er det noen mulighet til å ta studiene over internett nå? Og hva med praksis? Endret 6. september 2007 av Myrthel
Myrthel Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 30. oktober 2006 Hei igjen. Det virker som det er vanskelig å få svar her Er det ikke noen der ute som vet noe om det jeg lurer på da???? Håper på svar
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #3 Skrevet 30. oktober 2006 Hva med å sende en mail til utdanningsinstitusjonen?
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #4 Skrevet 30. oktober 2006 Det beste er nok å sende en mail til skolen du ønsker å gå på. Skoler har gjerne forskjellig studieopplegg, så der noen skoler sier ja sier kanskje andre nei.
iss Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Jeg har ikke hørt om noen steder der man kan ta utdannelsen som nettstudie. Selv tror jeg det er viktig å ta utdannelsen i sin helhet og følge læreplanen for å utvikle seg selv. Hvis du føler du ikke har tid nå, hva med å vente til barna har blitt litt større. Mange steder er barnevernpedagogstudiet populært og det kreves ett høyt snitt. Kanskje du må ta opp noen fag for å komme inn?
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Du har 2 muligheter: 1. Ta studiekompetanse og søke deg inn på barnevernspedagog utdanningen 2. Du kommer deg inn på barnevernspedagogog linjen på grunnlag av realkompetanse. Tror virkelig ikke det finnes ett nettbasert studie tilbud;) Du skal nemlig ha en del praksis og.
Myrthel Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2006 Takker for svarene Mista internett-forbindelsen på mandag, derfor sent svar. Ja, jeg har tenkt å kontakte utdanningsstedene, men ville først prøve her. Det er enklere å høre fra noen som har vært i samme situasjon, enn å få tilsendt papirer med lover og regler Syntes det blir lenge å vente til ungene blir store, derfor hadde det vært fint å kunne studert endel hjemmefra Har også hørt at det nå er høyt snitt på å komme inn, derfor må jeg sjekke ut det også Er det noen som vet noe mer, så send meg noen ord.
liv Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Høgskolen i Oslo har i allefall deltid om det hjelper. Lurer på om de har det i Volda og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå