Gå til innhold

Plutselig fyllesyk..

Fremhevede innlegg

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

På forhånd sorry for innlegget. Jeg vet at det er teit, men det er noe jeg faktisk lurer på...

Jeg har gått gjennom hele livet mitt så langt, og aldri egentlig blitt fyllesyk. Men nå har dette plutselig snudd seg helt opp ned. Forrige helg var jeg ute, og ble møkkasjuk i løpet av natta. I går var vi så vidt innom en fest, hvor jeg drakk lite. Allikevel har jeg hatt en forferdlig natt, og jeg føler meg fortsatt skikkelig dårlig. Kan noen forklare hva det er som skjer med meg? Jeg drikker de samme tingene som før, jeg lever ellers på samme måte. Så hvorfor tåler jeg plutselig ikke lenger alkohol?

Dersom noen har gått igjennom det samme, eller har noen ideer om hva som kan være problemet, så setter jeg stor pris på råd.

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg har hørt at dette er noe som kommer med alderen... At det blir litt verre når man er ca 20 og mye verre når man er ca 25. Men når det skjedde så plutselig vet jeg ikke om det kan være det?

Gjest Grønn Frosk
Skrevet
Jeg har hørt at dette er noe som kommer med alderen... At det blir litt verre når man er ca 20 og mye verre når man er ca 25. Men når det skjedde så plutselig vet jeg ikke om det kan være det?

Æsj... da var altså moroa over på 24 for meg... :forvirret:

Men det kan godt stemme det du sier. Jeg fester heller ikke særlig ofte, så dermed kan alderen ha krøpet opp på meg uten at jeg egentlig var klar over det.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Kan ikke gi deg noe svar, men jeg kan iallfall si jeg har full forståelse for hvor kjipt det er! Våknet selv i dag etter å ha vært på konsert i går og drukket mer enn jeg noen sinne har gjort, og det føles ut som noen har sparket fotball med hue mitt og jeg har så nerver atte. Tør ikke sitte hjemme engang, jeg vil bare opp til kompis under teppe og se en hel sesong av robot chicken, og det skal jeg og.

Jeg HATER å være fyllesjuk! Vi får knaske ibux og håpe på at det går bedre :)

Får du og fyllenerver eller blir du bare fysisk dårlig? Jeg føler meg som et aspeløv!

Gjest Grønn Frosk
Skrevet

joda, jeg får nok noe fyllenerver, jeg og. Blir litt redd for troll og tannleger. Også må jeg bare ha junk-food :ler:

Skrevet
Også må jeg bare ha junk-food  :ler:

Jeg også!

Den dagen jeg våknet opp og var 20 år var den dagen jeg begynte å bli fyllesjuk. :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...