Gjest kt Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Hva tjener en som har stilling som prosedyreansvarlig i et firma?
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Prosedyreanvsvarlig er en stilling jeg ikke kjenner fra før. Hva gjør en når en er prosedyreansvarlig? Sjekker en at prosedyrer blir følgt av andre, definerer en nye prosedyrer (beste praksis)? Inngår personalansvar. Hvor viktig er det at prosedyrene blir følgt, handler det om liv og død? Stort eller lite firma, bransje? Jeg tror at dersom du spesifiserer litt mer om punktene ovenfor er det lettere for oss å foreta kvalifisert gjetting. Evt noen kan kjenne seg igjen og opplyse om den lønnen de får.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Veit ikke? Det er ei jeg kjenner som skyter av å ha nesten ei halv million i lønn med den stillingen. Ville bare sjekke om det kan ligge no i det.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Veit ikke? Det er ei jeg kjenner som skyter av å ha nesten ei halv million i lønn med den stillingen. Ville bare sjekke om det kan ligge no i det. ← Dette er tydeligvis en venn du overhode ikke stoler på, i og med at du ikke tør å spørre om hva slags oppgaver hun har, og om du kan ha tiltro til henne. Jeg har aldri hørt om en slik stilling før. Kanskje du bør rett og slett snakke med din pålitelige venninne?
Gjest niomi Skrevet 30. oktober 2006 #5 Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Et kjapt google-søk gav meg dette resultatet: http://www.google.com/search?sourceid=gmai...sedyreansvarlig. Ser ut som en HMS-/QA-jobb for mine øyne, ihvertfall, med oppfølging av lover, forskrifter, ISO-standarder og SOX, og alt etter hvilken utdanning damen har vil nok en halv mill. i året være en grei lønn. Jeg vil tro at en slik jobb i det private krever master i teknologi eller siviløkonomutdanning e.l., evt. mye arbeidserfaring. Men igjen - kun synsing fra min side - vi har ikke den stillingen her jeg jobber. Endret 30. oktober 2006 av niomi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå