Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Noen som har vært på denne i det siste? Tenker på Commodore Balcony-lugar og romantisk get away for slitne småbarnsforeldre.
lillesky Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Commodore Balcony-lugarene er fine, også owners suite. Men disse lugarene blir ofte fort utsolgt, så det lønner seg å være tidlig ute.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Skal ikke dra før i juli, men siden det er julegave er det greit å planlegge nå. Har vært på cruise før, og da syntes jeg det var helt himmel å ha egen balkong. Vil du likevel anbefale owners suite? Hva med restaurantene?
lillesky Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Owners suite er større, men jeg er enig med deg at det er deilig med balkong og spesielt på sommeren (trodde du skulle reise nå på vinteren). Anbefaler iallefall Crown of Scandinavia, jeg synes Pearl of Scandinavia er litt slitt. Pearl har vært cruisebåt i Karibien e.l. før, og de har tema på rommene; bl.a. orientalsk, men jeg syntes bare designet var grusomt. Av restauranter, så er det ikke så mange ombord, men det kan lønne seg å bestille plass på forhånd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå