Gå til innhold

Har du julegardiner?

monja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Nei, vi pleier ikke det. Kunne evt. ha gjort det på kjøkkenet, men da smårutete i rødt og hvitt, absolutt ikke med nissemotiv. Ellers så syns jeg dette var en god idé:

jeg pleier å henge opp hvite gardiner med rødt silkebånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen kjøkkengardiner med nisser på, men de er så TYPISK JUL, så jeg synes ikke jeg kan henge de opp før lillejulaften...

Har liggende stoff for å sy nye, noe mer "nøytralt" for vinteren (med snø, dompapper o.l.). Kunne ha vært koselig å henge opp "vintergardiner" til advent, har jeg tenkt.

*Minner meg på å sy gardiner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen burgunder/vinrøde kjempetykke gardiner som kler stua mi godt..de bruker jeg å ha i jula. Men av og til byttes de raskt ut med hvite gardiner med røde bånd til.

På kjøkkenet har jeg lingardiner med noen få broderte nisser på kantene.

Jeg er ikke så veldig glad i julenisserøde ting..og jeg hater trykte motiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninde som har hvite blondegardiner på kjøkkenet. Til jul knytter hun røde silkesløyfer i, til påske gule, til advent lilla, til høsten orange....

innmari fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Lager to julevinduer og i de henger jeg opp julegardiner. Nå går det i dyprøde gardiner med hjerter og God Jul-skrift i gull. Jeg er kjempeglad i de gardinene! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men så har vi heller aldri feiret jul hos oss selv, så jeg ser ikke noe poeng i å styre for mye med pyntingen da. Vi feirer med familiene våre, og Mamma henger opp julegardiner på kjøkkenet hvert år. Når vi begynner å feire hos oss selv kommer jeg nok til å kjøpe julegardiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har julegardiner til hele huset, og de blir hengt opp 1. Desember. Kjøpte nye julegardiner til stua i år og gleder meg til å henge dem opp :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har julegardiner på kjøkkenet, eller............jeg hadde julegardiner på kjøkkenet. De har ligget rått så de har blitt muggete så nå må jeg kjøpe nye :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...