Gjest hufse-tufsa Skrevet 13. februar 2007 #121 Del Skrevet 13. februar 2007 ja takk og pris, ellers ville jeg vært betenkt om jeg måtte inn på sykehus. kan egentlig ikke skjønne at de turnuskandidatene har tid til å lære noe, så mye intriger de lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 13. februar 2007 #122 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg er også litt tom nå, ja... Ikke akkurat noen feel good-episode... Får mer og mer sansen for "drittsekken", jeg, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. februar 2007 #123 Del Skrevet 13. februar 2007 *invitere Mie på Grey's aften* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 13. februar 2007 #124 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg satt et par øyeblikk der og lurte på om det faktisk er så mye puling på et sykehus :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2007 #125 Del Skrevet 13. februar 2007 *invitere Mie på Grey's aften* ← Det skal holde knallhardt å ikke tyvtitte på sesong 3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 13. februar 2007 #126 Del Skrevet 13. februar 2007 Det skal holde knallhardt å ikke tyvtitte på sesong 3! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2007 #127 Del Skrevet 13. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. februar 2007 #128 Del Skrevet 13. februar 2007 Det skal holde knallhardt å ikke tyvtitte på sesong 3! ← Huff, bra det ikke er meg. Det var en fryktelig lang sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingo Skrevet 13. februar 2007 #129 Del Skrevet 13. februar 2007 Og gjett hvem som glemte hele Grey's jepp... meg grrrrrrrrrrrrrrr Hvor kan jeg laste ned episoden, og koster det noe??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary_H Skrevet 13. februar 2007 #130 Del Skrevet 13. februar 2007 Herregud, for en trist episode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. februar 2007 #131 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jeg satt et par øyeblikk der og lurte på om det faktisk er så mye puling på et sykehus :klø: ← Les f.eks. "Doctors" av Eric Segal og "House of God" (Den Store Turnuskandidatromanen par excellence) av Samuel Shem - begge seriøse amerikanske forfattere, sistnevnte er vel lege selv, så vidt jeg husker. Puling? Åjada. Andre litterære sykehusperler som er hakket (men bare hakket)mer seriøst enn alminnelige legeromaner er jo Theresa Charles' bøker fra St. Chad, med den vakre, men hensysnløse søster Ursula, den like vakre, men desto varmere søster Inez og den uoppnåelige kirurgen Patrick Elbure. De er også fulle av intriger, men siden de er skrevet for femti år siden er det dårlig med puling. Sånn, nå har dere noe å gjøre i sommer - jeg har dessverre lest dem allerede... men skitt au, leser dem gjerne igjen i et svakt øyeblikk. Forresten... De er nok ikke helt borte på norske sykehus heller... vet ikke om de puler så mye på jobb, men intriger er det nok av. Selv om intrigene framstilles i n'te potens i serier og bøker. Endret 13. februar 2007 av hera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. februar 2007 #132 Del Skrevet 13. februar 2007 *vurdere legestudier* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 13. februar 2007 #133 Del Skrevet 13. februar 2007 *vurdere legestudier* ← Puling frister, men intriger kombinert med puling? Neitakk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. februar 2007 #134 Del Skrevet 13. februar 2007 Vel, det kommer jo litt ann på doktorene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. februar 2007 #135 Del Skrevet 13. februar 2007 Ikke helt imponert over måten de fant sammen på, Gray og Derek. Stakkars dyrlege. ← Men det var jo kjempespennende! Er ingen tilhenger av utroskap, men i dette tilfelle gjør jeg et moralsk unntak. Flere snufsete neser ved siden av meg i sofaen i dag. Men jeg var bare happy for Meredith. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 13. februar 2007 #136 Del Skrevet 13. februar 2007 eg satt å som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 13. februar 2007 #137 Del Skrevet 13. februar 2007 Andre litterære sykehusperler som er hakket (men bare hakket)mer seriøst enn alminnelige legeromaner er jo Theresa Charles' bøker fra St. Chad, med den vakre, men hensysnløse søster Ursula, den like vakre, men desto varmere søster Inez og den uoppnåelige kirurgen Patrick Elbure. De er også fulle av intriger, men siden de er skrevet for femti år siden er det dårlig med puling. ← OMG fleire enn meg som har lese dei gamle greiene der?? Eg overtok mamma sitt bibliotek då eg var 14, og slukte dei der. Huske tom undertøyet til Inez når ho nattbade på omslaget Eller er eg einig med Niomi, like slemmingen eg. Han er sånn slemming som eg vil ha! Ein som innerst inne har eit varmt hjerte, men som ikkje treng vise det støtt og stadig lissom... Veldig, veldig bra ja. Snufsing? Nei, i dag grein eg sånn: Jo, og så håpe eg at han kompisen til Derek kjem, han som Adison hadde seg med, for han e HOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. februar 2007 #138 Del Skrevet 13. februar 2007 Han kan da ikke DØ????!!!!?!?!?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mini_me Skrevet 13. februar 2007 #139 Del Skrevet 13. februar 2007 Han kan da ikke DØ????!!!!?!?!?!?!?! ← Ja er det mulig?????? Og nå er det slutt? 6 mnd til neste episode??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. februar 2007 #140 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er altfor tidlig på året til å glede seg til høsten! #%¤"!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå