Gå til innhold

grey`s anatomy

mee mee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må bare spørre siden så mange snakker om sesong 3, hvilken sesong er det som går på tv 2 nå....? Sykt spennende episode ikveld, forresten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det er sesong 2 som går på tv2 nå. Siste episode neste tirsdag.

Fikk bare sett 10 min av episoden i dag, noen som kan fortelle hva som skjedde? Det er jo super spennendes nå i siste liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke denne episoden var særlig spennende, bre masse søl. Izzie har tabbet seg ut, for et rot. En kjedelig episode synes jeg...

Tigerjente, jeg vet ikke hvilke ti minutter du fikk med deg. Men her er det som skjedde:

Christina freaket helt ut. Når hun ikke er følelsesmessig involvert kan hun takle hva som helst og digger det jo verre det er, i går stivnet hun helt, klarte ingenting i forhold til Burke. Lurer på hva dette vil gjøre med forholdet deres videre.

Burke hadde liten førlighet i ene hånden, han tok sjansen på operasjon, risikoen er at han kan dø mener jeg å huske, eller få lammelse i hele armen. På slutten vekket de han fra narkosen for å få han til å bevege hånden, mye smerte for Burke og Christina stivnet som sagt totalt. McDreamy tok jobben med å snakke med han.

Typen til Izzie ligger på operasjonsbordet med nytt hjerte i seg. Vi vet ikke om han overlever, var dødt på monitoren da episoden sluttet.

Dr Bailey fant ut om opplegget. Izzie må slutte i følge henne.

Sjefen på sykehuset vet om hva som har skjedd, rent hypotetisk. Og han vil ha navnet på den som rent hypotetisk gjorde dette med Denny. Han vil aldri motta noen rapport fordi det får konsekvenser for sykehuset, derfor rent hypotetisk.

Izzie er jo bare helt på viddene.

George sa forresten unnskyld til Meredith ang den håpløse natten. Han sa han visste at hun aldri hadde de rette følelsene for han, men en natt med henne var bedre enn ingenting. Så hun hadde ingenting å unnskylde for hun visste ikke bedre, men det gjorde han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg syns også det var en kjedelig episode i går. Meredith og Dr. Derrick var jo ikke i samme rom en eneste gang :sur:

Izzie begynner jeg å bli lei av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi jeg synes dte var spennende jeg! tilogmed fått med samboern min på denne serien!! endelig er han litt inn på slike klisje serier!! synd det skal slutte neste uke.. lurer på hva som kommer i stedet for... håper på frustrerte fruer eller judging amy...ikke ally mcbeal!!!!!!!!!!

men noen som vet hvor mange sesonger det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oioi jeg synes dte var spennende jeg! tilogmed fått med samboern min på denne serien!! endelig er han litt inn på slike klisje serier!! synd det skal slutte neste uke.. lurer på hva som kommer i stedet for... håper på frustrerte fruer eller judging amy...ikke ally mcbeal!!!!!!!!!!

Slutten var ihvertfall spennende. :)

Det er Frustrerte Fruer som begynner igjen etter GA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Tirsdag om to uker begynner frustrerte fruer igjen..

Det er sesong 3 som sendes i usa nå, så det er vel de tre som er laga til nå, tror jeg.

Tusen takk for Updeit Litt Lost! Så bare de 10 første minuttene, så egentllig fikk jeg ikke med meg så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stifler's mom

Synes Izzie har vært helt dust, men jeg ble også skuffet over at ingen av vennene klappet til henne og tok over - hva er venner til, liksom? Bailey prøver å redde dem mest mulig, da, men om Sjefen godtar det gjenstår å se.

Addison sliter litt. Begynner å få sympati med henne, og det hadde vært helt sjef om hun pakket kofferten og dumpet hele McFluffy... til pass for ham.

Jeg savnet bare dyrlegen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Izzie har vært helt dust, men jeg ble også skuffet over at ingen av vennene klappet til henne og tok over - hva er venner til, liksom? Bailey prøver å redde dem mest mulig, da, men om Sjefen godtar det gjenstår å se.

Addison sliter litt. Begynner å få sympati med henne, og det hadde vært helt sjef om hun pakket kofferten og dumpet hele McFluffy... til pass for ham.

Jeg savnet bare dyrlegen  :sjarmor:

:Nikke: Syns Bailey hadde en fin lekse til de andre om etikk og moral.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg var helt tom etter den sesongavslutningen jeg. Kanskje jeg lever meg litt for mye inn i ting noen ganger, det er jo tross alt kun en TV-serie. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt tom etter den sesongavslutningen jeg. Kanskje jeg lever meg litt for mye inn i ting noen ganger, det er jo tross alt kun en TV-serie. :sjenert:

Akkurat sånn har jeg det også.....

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...