Gjest niomi Skrevet 31. januar 2007 #81 Del Skrevet 31. januar 2007 Var gårsdagens episode den siste? Av sesong 2...? Frustrerte fruer er jeg bare lei av... ← 2 episoder igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse på erten Skrevet 31. januar 2007 #82 Del Skrevet 31. januar 2007 Noen her som vet når GA er tilbake på skjermen etter denne sesongen? Høsten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. januar 2007 #83 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Unnskyld meg, men ikke la det gå utover en uskyldig kommentar om en trist fremtidig episode fordi dere er sure over at det var spoilere i den andre tråden da. Dessuten burde det vel snart være en kjent sak at man risikere å finne spoilere hvis man beveger seg inn i tråder som omhandler serien. Ikke at det betyr at jeg synes det er ok å skrive hva som skjer i fremtiden uten å tydelig merke det med spoiler, men man bør da i det minste være forbredt på at det kan skje. Forøvrig er jeg sinnsykt stolt av å se ha sett noe som enhver med tilgang til internett kan se hvis man vil. Ikke ta fra meg det please... Edit: Skrivefeil Endret 31. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 31. januar 2007 Unnskyld meg, men ikke la det gå utover en uskyldig kommentar om en trist fremtidig episode fordi dere er sure over at det var spoilere i den andre tråden da. Dessuten burde det vel snart være en kjent sak at man risikere å finne spoilere hvis man beveger seg inn i tråder som omhandler serien. Ikke at det betyr at jeg synes det er ok å skrive hva som skjer i fremtiden uten å tydelig merke det med spoiler, men man bør da i det minste være forbredt på at det kan skje. Forøvrig er jeg sinnsykt stolt av å se ha sett noe som enhver med tilgang til internett kan se hvis man vil. Ikke ta fra meg det please... Edit: Skrivefeil ← takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 31. januar 2007 #85 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg er ikke sur på mee mee altså jeg tåler å lese at det blir en trist episode, men i den andre tråden sto det litt mer enn det, og det synes jeg er unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. januar 2007 #86 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg er helt enig i at det er unødvendig, men jeg har også lært etterhvert at ikke alle tenker over eller er klar over at man bør merke tråder som røper noe som skjer i fremtiden med en spoileradvarsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 31. januar 2007 #87 Del Skrevet 31. januar 2007 Var gårsdagens episode den siste? Av sesong 2...? Frustrerte fruer er jeg bare lei av... ← Nei, jeg tror det er 2 episoder igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. januar 2007 #88 Del Skrevet 31. januar 2007 Bra det ikke slutta nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbazoo Skrevet 1. februar 2007 #89 Del Skrevet 1. februar 2007 Helt enig! Den serien er et høydepunkt i hverdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 1. februar 2007 #90 Del Skrevet 1. februar 2007 ikke les da.. og har jo ikke tenkt å si hva som skjer liksom.. Ikke les...? Det er vanskelig å unngå midt inne i en tråd. Du svarte helle ikke på hva som er hensikten - hvorfor er det så viktig for deg å si du har sett det? Kan du ikke holde deg i spoilertråden da? Men ok, neste gang jeg ser nicket mee mee skal jeg tenke "bullshitalarm! svada følger!" og hoppe videre, såklart ikke la det gå utover en uskyldig kommentar om en trist fremtidig episode fordi dere er sure over at det var spoilere i den andre tråden da. Jeg har ikke lest i den andre tråden, så det vet jeg ingenting om. Jeg fokuserer på denne tråden, for å SLIPPE hint om videre handling. Men når det er viktigere å hevde seg selv enn å bare la tråden suse i en hyggelig tone, så er det greit, jeg anser meg selv som advart. Men hva mener vi om Callie, jenter - hun blir litt glemt her prøver forgjeves å komme seg inn i gjengen. Eller, egentlig virker som hun heller vil ha George ut av den... men han har plutselig fått litt mer edge enn tidligere, virker det som. Vi får sikkert vite av hallodamen etter siste episode når neste sesong starter igjen. Kan nesten ikke vente. Tror mye av sjarmen ligger i det personen bak serien sa, om at hovedpersonene ikke skal være perfekte, de skal være like "dødelige" som de andre, gjøre tabber og ikke alltid ha like happy ending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 1. februar 2007 #91 Del Skrevet 1. februar 2007 jeg så en episode fra 3 sesong i går, det er den jeg har grinet mest av.. tilogmed shærsten begynte nesten å grine.. ← Kan du gi faen?! Hva er vitsen med å komme med slike innlegg i denne tråden? Kan du ikke holde på i den andre? Selv om du ikke sier direkte hva som skjer, så ødelegger det. Hva er vitsen? ← Unnskyld meg, ikke meningen å kverulere og blande meg, men alt mee mee sa var at hun gråt veldig av en episode. Ikke noe om hva som fikk henne til å gråte eller noen ting, så jeg syns ikke det kan kalles noen spoiler. Dessuten, det som er trist for noen, er ikke nødvendigvis trist for andre? Og alle som har sett GA til nå har vel sikkert fått med seg at episodene er triste og morsomme om hverandre, så det kommer ikke som noen stor spoiler at det fortsetter i samme spor videre? (Ikke skyt meg nå!) Men hva mener vi om Callie, jenter - hun blir litt glemt her prøver forgjeves å komme seg inn i gjengen. Eller, egentlig virker som hun heller vil ha George ut av den... men han har plutselig fått litt mer edge enn tidligere, virker det som. ← Callie har seilt opp som en favoritt hos meg! Håper hun får en mer sentral rolle. Hun er morsom og har ryggrad. I kontrast til Meredith som blir litt vel AllyMcBeal til tider syns jeg. George er også en favoritt. Så snill og god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. februar 2007 #92 Del Skrevet 1. februar 2007 He he, George den jeg liker minst av hele gjengen tror jeg. Meredith en av favorittene. Godt vi er forskjellig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 1. februar 2007 #93 Del Skrevet 1. februar 2007 Jeg synes alle på sitt vis er både good and bad, det er vel det jeg liker med den - jeg klarer ikke bestemme meg helt. George er skjønn, men av og til litt dott, Callie er det krutt i, men litt impulsiv noen ganger, Meredith er veldig nevrotisk, litt enig i den Ally-greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. februar 2007 #94 Del Skrevet 1. februar 2007 Callie prøver jo nå å komme inn i gjengen ved å finne fram en sak om en person med samme kreft som hunden sin. Liker Callie jeg. George er hennes McDreamy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 1. februar 2007 #95 Del Skrevet 1. februar 2007 He he, George den jeg liker minst av hele gjengen tror jeg. Meredith en av favorittene. Godt vi er forskjellig! ← Har de samme preferansene. Syns George bare sutrer, og er generelt lite interessert i hva som skjer med ham. Kan innimellom være morsom. Men liker Callie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 2. februar 2007 #96 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg synes de kunne gå rett på sesong 3 på Tv2, jeg, og så sendt Fruene også. Pose og sekk liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. februar 2007 #97 Del Skrevet 2. februar 2007 Men har de kommet med noen dato for sessong 3 av GA? Blånndi finner ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 2. februar 2007 #98 Del Skrevet 2. februar 2007 Men har de kommet med noen dato for sessong 3 av GA? Blånndi finner ikke... ← Nei, ingen dato - bare "til høsten" . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 6. februar 2007 #99 Del Skrevet 6. februar 2007 Å, hvorfor må det slutte når det er så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. februar 2007 #100 Del Skrevet 6. februar 2007 I dag syns jeg det var en kjedelig episode. Selvom det var mye action, så klarte den ikke å fenge meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå