Titti72 Skrevet 31. januar 2007 #61 Del Skrevet 31. januar 2007 I går kveld ropte både jeg og jentungen "Nei, Izzi. Ikke klipp! Ikke klipp!! Ikke klipp!!!!...... Faan...." Sambo satt i sofaen og himlet med øynene og sa; slapp av, det er bare en film.... Da fikk han sinte blikk, og hele episoden forklart hulter til bulter.... Endte med at han ristet på hodet og sa noe om at GA ikke er sunt.... *snøft* Som om han har peiling!!!!!!?????????!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. januar 2007 #62 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Uff, jeg måtte bare, jeg... Så nå har jeg lest spoilere for harde livet... ← Det kan skje den beste. Med den beste mener jeg selvfølgelig meg. Men jeg har blitt mye flinkere til å ikke lese spoilere etter at jeg begynte å låne de nyeste episodene på world wide biblioteket. Men ikke noe spoiling i denne tråden. :redd-for-Væren-smiley: Endret 31. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 31. januar 2007 #63 Del Skrevet 31. januar 2007 Det kan skje den beste. Med den beste mener jeg selvfølgelig meg. Men jeg har blitt mye flinkere til å ikke lese spoilere etter at jeg begynte å låne de nyeste episodene på world wide biblioteket. Men ikke noe spoiling i denne tråden. :redd-for-Væren-smiley: ← Sende meg PM om hvordan jeg kan gjøre det..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2007 #64 Del Skrevet 31. januar 2007 I går kveld ropte både jeg og jentungen "Nei, Izzi. Ikke klipp! Ikke klipp!! Ikke klipp!!!!...... Faan...." Sambo satt i sofaen og himlet med øynene og sa; slapp av, det er bare en film.... Da fikk han sinte blikk, og hele episoden forklart hulter til bulter.... Endte med at han ristet på hodet og sa noe om at GA ikke er sunt.... *snøft* Som om han har peiling!!!!!!?????????!!!!!!! ← Jeg satt og ropte "Ikke gjør det, ikke gjør det!" Mannen satt på et annet rom og svarte "Hva er det jeg ikke skal gjøre nå da?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 31. januar 2007 #65 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg satt og ropte "Ikke gjør det, ikke gjør det!" Mannen satt på et annet rom og svarte "Hva er det jeg ikke skal gjøre nå da?" ← Mens jeg satt mer: "George, åpne den døra og tilkall hjelp! Det har tydeligvis klikka for henne!" Samboer så bare rart på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. januar 2007 #66 Del Skrevet 31. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 31. januar 2007 #67 Del Skrevet 31. januar 2007 Uff, jeg måtte bare, jeg... Så nå har jeg lest spoilere for harde livet... ← SKAL, SKAL IKKE... Det kan skje den beste. Med den beste mener jeg selvfølgelig meg. Men jeg har blitt mye flinkere til å ikke lese spoilere etter at jeg begynte å låne de nyeste episodene på world wide biblioteket. Men ikke noe spoiling i denne tråden. :redd-for-Væren-smiley: ← Sende meg PM om hvordan jeg kan gjøre det..? ← Jeg vil også ha PM.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 31. januar 2007 #68 Del Skrevet 31. januar 2007 Det kan skje den beste. Med den beste mener jeg selvfølgelig meg. Men jeg har blitt mye flinkere til å ikke lese spoilere etter at jeg begynte å låne de nyeste episodene på world wide biblioteket. ← Sende meg PM om hvordan jeg kan gjøre det..? ← Kan jeg og få PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 31. januar 2007 #69 Del Skrevet 31. januar 2007 Uff, jeg måtte bare, jeg... Så nå har jeg lest spoilere for harde livet... ← Jeg også! Nå vil jeg ikke at FF skal begynne på'n igjen, de kan vise GA i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. januar 2007 #70 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Jeg liker FF også jeg, men det kan altså ikke måle seg med GA. Faktisk ikke i nærheten en gang. FF har jeg faktisk ikke giddet å lese spoilere om en gang (!!) Men det er faktisk en av de få seriene jeg fortsatt ser på TV. Endret 31. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 31. januar 2007 #71 Del Skrevet 31. januar 2007 FF? Står helt stille i huet på meg... hva var FF...? Noe som gikk på tirsdager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 31. januar 2007 #72 Del Skrevet 31. januar 2007 Frustrerte Fruer. Aldri likt den serien, jeg. Så da blir det Den tredje vakta på NRK2 i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 31. januar 2007 #73 Del Skrevet 31. januar 2007 Å. Desperate Housewives Jeg syntes det bare ble dumt til slutt, så jeg sluttet å se. Fillern. Hva ellers gjøre på en tirsdag. *gruble* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #74 Del Skrevet 31. januar 2007 jeg så en episode fra 3 sesong i går, det er den jeg har grinet mest av.. tilogmed shærsten begynte nesten å grine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 31. januar 2007 #75 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Forresten, jeg ser at det er laget en spoilertråd på Grey's - jeg har klart å ikke se, men hvor langt frem spoiler den? Bare resten av den sesongen som går her, eller langt frem i sesongen i USA? Endret 31. januar 2007 av Stifler's mom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stifler's mom Skrevet 31. januar 2007 #76 Del Skrevet 31. januar 2007 jeg så en episode fra 3 sesong i går, det er den jeg har grinet mest av.. tilogmed shærsten begynte nesten å grine.. Kan du gi faen?! Hva er vitsen med å komme med slike innlegg i denne tråden? Kan du ikke holde på i den andre? Selv om du ikke sier direkte hva som skjer, så ødelegger det. Hva er vitsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2007 #77 Del Skrevet 31. januar 2007 Kan du gi faen?! Hva er vitsen med å komme med slike innlegg i denne tråden? Kan du ikke holde på i den andre? Selv om du ikke sier direkte hva som skjer, så ødelegger det. Hva er vitsen? ← Enig. Det er utrolig irriterende. Vi vet at enkelte har sett episodene framover nå, fint for dere, dere trenger ikke å skryte av det mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #78 Del Skrevet 31. januar 2007 ikke les da.. og har jo ikke tenkt å si hva som skjer liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 31. januar 2007 #79 Del Skrevet 31. januar 2007 Forresten, jeg ser at det er laget en spoilertråd på Grey's - jeg har klart å ikke se, men hvor langt frem spoiler den? Bare resten av den sesongen som går her, eller langt frem i sesongen i USA? ← Den spoiler bare litt av denne sesongen hittil. De som laget den tråden skrev ikke at det var spoiler, så jeg ble rasende...Hadde bestemt meg for å ikke vite hva som skjer fremover, men det står litt i den tråden. Ble innmari skuffa da. Skjønner ikke hvorfor folk på død og liv må skrive hva som skjer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 31. januar 2007 #80 Del Skrevet 31. januar 2007 Var gårsdagens episode den siste? Av sesong 2...? Frustrerte fruer er jeg bare lei av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå