Gjest *Fiona* Skrevet 25. januar 2007 #21 Del Skrevet 25. januar 2007 Likte at han hadde ryggrad, men den kom litt "plutselig", og hvor var den ryggraden når han var sammen med Meredith, liksom? Identifiserer meg mest med Izzie Deilig å se Chris O'Donnell igjen, han er jo blitt MANN *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 25. januar 2007 #22 Del Skrevet 25. januar 2007 Elsker denne serien! Har også sansen for Izzy. Synes Meredith er litt irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 25. januar 2007 hvor langt har de kommet i norge nå*? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 25. januar 2007 #24 Del Skrevet 25. januar 2007 hvor langt har de kommet i norge nå*? ← Han dyrlegen som Meredith dater er nettopp kommet med i bildet. Izzy er forelsket i han pasienten som har dårlig hjerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #25 Del Skrevet 25. januar 2007 da har dere mye spennende forran dere!! blir bare bedre å bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 25. januar 2007 #26 Del Skrevet 25. januar 2007 Gleder meg! Men lurer på hva som skjer når Frustrerte Fruer starter opp igjen i februar(?)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 25. januar 2007 #27 Del Skrevet 25. januar 2007 Flere enn meg som storkoste seg på tirsdag? Jeg sikter da til den aggressive McDreamy. Syns det var veldig gøy. ← Aggressiv? Han var en sutrekopp. En sjalu sutrekopp. Han har gjort sitt valg, nå får han slutte og sutre og la Meredith få komme videre med sitt liv. Han kan ikke få både og. McNightmare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. januar 2007 #28 Del Skrevet 25. januar 2007 Joda, en sutrekopp. Men litt sjalusi er aldri å forakte (i tv-serier). Satser på at han nå endelig får øynene opp. Han er ikke min opptimale McDreamy (selv om han er interessant nok), men syns historien med han og Meredith er underholdende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Alva* Skrevet 25. januar 2007 #29 Del Skrevet 25. januar 2007 Hm.. jeg digger GA, men syntes tirsdagens episode var litt kjedeligere enn vanlig.. Er dere enige?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøkule Skrevet 25. januar 2007 #30 Del Skrevet 25. januar 2007 da har dere mye spennende forran dere!! blir bare bedre å bedre... ← Åh, gleder meg! Gleder meeeg!! McDreamy som tror han kan få i pose og sekk da! Synes det Meredith sa til han da han ble sutrete var så bra jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 25. januar 2007 #31 Del Skrevet 25. januar 2007 Hiver meg med i fanklubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #32 Del Skrevet 25. januar 2007 Hm.. jeg digger GA, men syntes tirsdagens episode var litt kjedeligere enn vanlig.. Er dere enige?? ← det er fordi de bygger opp høydepunkter. eks siste store høydepunkt var det med hun med granaten i kroppen, mens neste høydepunkt er enda mer spennende. og det kommer snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. januar 2007 #33 Del Skrevet 26. januar 2007 Teaser!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. januar 2007 #34 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg også digger GA. Sitter og griner hver gang jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 26. januar 2007 Forfatter #35 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg også digger GA. Sitter og griner hver gang jeg... ← du kommer til å grine mer nei, fy meg.. skal ikke ødelegge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dingo Skrevet 26. januar 2007 #36 Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg også digger GA. Sitter og griner hver gang jeg... ← Jeg også . Må bare se den, og så sitter jeg og sipper hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. januar 2007 #37 Del Skrevet 26. januar 2007 Finner fram lommetørklær/badehåndklær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #38 Del Skrevet 27. januar 2007 hva er livet uten KG OG GA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. januar 2007 #39 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg er også stor fan av GA, koser meg hver eneste tirsdag og kan ikke gå glipp av en eneste episode! Synes også Meredith var råbra da hun så Mc Dreamy inn i øynene og gav ham en overhaling. Det gjorde såååå godt! Forresten er denne hjertepasienten utrolig sexy. Sukk. Mee mee, det er fristende å spørre hvordan det går med ham, men det aner meg at det går filleveien. Så det har jeg herved IKKE spurt om!!! *finne fram badehåndklær og store stretchlaken* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 27. januar 2007 #40 Del Skrevet 27. januar 2007 Digge GA, men grine så det sprutar kvar gong. Prøver å sei til meg sjøl at det sikkert e sunt med ei skikkeleg utblåsning kvar veke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå