Væren Skrevet 27. januar 2007 #41 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg griner faktisk ikke så mye, skulle gjerne ha tutet litt mer, jeg! Var flinkere til å grine før! Det er jo ren ventilasjon! Bare godt å få en liten utblåsning, ja! Få ut alt som har hopet seg opp siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2007 #42 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg også digger GA. Sitter og griner hver gang jeg... ← Det gjør jeg og Tror ikke det er en eneste episode jeg ikke har av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 27. januar 2007 #43 Del Skrevet 27. januar 2007 Kan du sende meg det skriftlig i tre eksemplar? For atte han som innimellom ser det sammen med meg blir seriøst bekymra Sjøl om eg prøve å sei at det berre er sunt, heilt sikkert altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. januar 2007 #44 Del Skrevet 27. januar 2007 Du kan berolige ham med at du ikker er alene! Og det ER SUNT!!! Be ham lese denne tråden her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 27. januar 2007 #45 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jeg så den siste episoden fra USA i går, og som så ofte før ble det felt et par tårer. Liker best episodene som både får meg til å le og felle en liten tåre i samme episode og det gjør man jo ofte av Grey's. Skulle nesten ønske jeg ikke hadde sett slutten av sesong 2 ennå, fordi den var så bra. Endret 27. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. januar 2007 #46 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg så den siste episoden fra USA i går, ← Den skal jeg se idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. januar 2007 #47 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) hva er livet uten KG OG GA? ← Og for ikke å glemme GG!! Forresten er denne hjertepasienten utrolig sexy. Sukk. Mee mee, det er fristende å spørre hvordan det går med ham, men det aner meg at det går filleveien. Så det har jeg herved IKKE spurt om!!! ← Han er rett og slett GRISEFIN!!! Endret 27. januar 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 28. januar 2007 #48 Del Skrevet 28. januar 2007 Jeg synes GRISEFIN er et meget beskrivende uttrykk! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 28. januar 2007 #49 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Eg syns både han hjertemannen og eks- elskeren til Addison e grisefine... Men McDreamy e litt for pus ass... Veit ikkje ka som e feil, men nåke e det. Endret 28. januar 2007 av attegløyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 30. januar 2007 #50 Del Skrevet 30. januar 2007 Herregud, for en spennende episode da!! Får håpe Dr Burke og typen til Izzy overlever! Tror nesten ikke jeg holder ut til neste tirsdag... Blir kanskje nødt til å laste ned neste episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. januar 2007 #51 Del Skrevet 30. januar 2007 Herregud, for en spennende episode da!! Får håpe Dr Burke og typen til Izzy overlever! Tror nesten ikke jeg holder ut til neste tirsdag... Blir kanskje nødt til å laste ned neste episode. ← Har tenkt det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allinara Skrevet 30. januar 2007 #52 Del Skrevet 30. januar 2007 Holdt på å døøø av spenning jeg!Åså slutta det akkurat når alt det skjedde! Så bra typisk som det går an vettu.*laste ned neste episode* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 30. januar 2007 #53 Del Skrevet 30. januar 2007 Hallo!!! Vi venter til neste tirsdag - OKEY??? Og jeg vil ikke ha noen hinting eller noe om hvordan det går!!! OKEY??? De må ikke døøøøøø!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Allinara Skrevet 30. januar 2007 #54 Del Skrevet 30. januar 2007 Der kan ikke dø!Da døøøøør jeg!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 31. januar 2007 #55 Del Skrevet 31. januar 2007 Godt å se at det ikke bare er jeg som tuter som en unge og sitter og roper til TV'en om at de må for gudd skyld ikke døhøhøøøøøø!!!! (Var på bankett i helga, og i damenes tale sa taleren: Hva ER det med damer og Greys anatomy??!?! Er egentlig enig, hvorfor er denne serien så bra?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissiS Skrevet 31. januar 2007 #56 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg vet hva som skjer..... Har sett hele sesong 2! Skal laste ned sesong 3 nå snart... *my lips are sealed* Grey's Anatomy er den beste serien!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. januar 2007 #57 Del Skrevet 31. januar 2007 Er jeg slem som ikke bekymrer meg for de i livsfare, men bare er opptatt av Meredith og Derek? *enspora* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. januar 2007 #58 Del Skrevet 31. januar 2007 (endret) Ja hva er det egentlig med Grey's Anatomy og damer? - McDreamy, McSteamy, McHjertepasient, McDitt og McDatt (Er det egentlig nødvendig med flere punkter nå?) - Morsom dialog - Gode historier - Masse ny, god musikk - Både spennende, morsomt og trist på en gang - Hovedpersonen folk gjerne enten elsker eller hater - Mange spennende karakterer man blir glad i som er mange nok til at alle kan ha sine favoritter -LOOOOOVE Mer? Endret 31. januar 2007 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 31. januar 2007 #59 Del Skrevet 31. januar 2007 Er jeg slem som ikke bekymrer meg for de i livsfare, men bare er opptatt av Meredith og Derek? *enspora* ← Nei da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 31. januar 2007 #60 Del Skrevet 31. januar 2007 Uff, jeg måtte bare, jeg... Så nå har jeg lest spoilere for harde livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå