Gå til innhold

Frustrasjonen renner over nå

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Den Gale Professor_*
Skrevet
Jeg er rett og slett kjempefrustrert og lei av å føle meg så ubrukelig, og det bærer mot en skikkelig utblåsning fra min side, noe som sansynligvis gjør ting verre enn de allerede er, for da "maser" jeg så mye om sex at lysten hans forsvinner.

Noen muligheter:

1. Han er homofil, men prøver å tvinge seg selv til å være hetero

2. Han synes ikke du er fysisk attraktiv

3. Han er overarbeidet og stresset

4. Han blir stimulert seksuelt av andre enn deg/ av annet enn deg

5. Han har unormale seksuelle preferanser som du ikke vet om

6. Han har et fysisk problem som medfører potensvansker

7. Forholdet deres er dårlig og han elsker deg ikke/ eller er sint/ føler negative ting for deg

Den Gale Professor

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Den Gale Professor_*
Skrevet
Vi menn har forskjellige behov. Noen menn må ha mange utløsninger i uka mens andre kan klare seg lenge uten å tenke sex i det hele tatt.

Dette tror jeg ikke på et sekund. Menn uten lyst er ikke friske (generelt sett).

Tror derimot mang en skaphomse har prøvd seg som hetero med slike resultater som vi ser her.

Den Gale Professor

Skrevet
...

Jeg har gått mange runder med meg selv på dette. Vi har vært gift i en årrekke og vi har hatt dette problemet hele tiden. Jeg har også prøvd alt fra sexy undertøy til å ikke ta initiativet til å ta initiativet på et uventet tidspunkt. Ingenting funker. Skal vi ha sex må det skje i mørket på soverommet vårt, etter et fast mønster som inkluderer maks to faste stillinger. Et hvilket som helst brudd på rutinen fører til ereksjonsvikt.

SÅ trist, du har min sympati. Du lever bare en gang. Det finnes nok av lekne menn du kan oppleve spennende sex med. Har du vurdert å ta deg en elsker i en periode? Ditt sexliv høres ærlig talt usigelig kjipt ut, kan knapt kalles sex. Men jeg innser selvsagt at dette neppe er enkle avveiinger. :klem:

DGP

Skrevet

Jeg har vært i akkurat samme situasjon. De 3 siste årene av forholdet hadde vi ikke sex i det hele tatt, og han sov på sofaen. Det ødela alt for forholdet vårt.......

Til slutt skjønte jeg at jeg ikke kunne leve slik lenger. Jeg var da tross alt fremdeles alt for ung til å leve slik. Jeg skulle dratt tidligere, for det har ødelagt veldig mye for selvtillitten min og livet mitt.

Nå er jeg lykkelig samboende med en fantastisk mann, og har et utrolig godt sexliv. Og har ikke et sekund angret på beslutningen jeg tok den gangen. Lykke til uansett hva du velger å gjøre.

Klem

Corine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...