Gå til innhold

Legg en gullring på bordet!

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg var på kurs i går og der traff jeg en artig russisk dame. Hun ba meg legge gullringen på bordet, ta den opp og dra den nedover kinnet. Jeg gjorde det og fikk en svart stripe, de andre rundt bordet fikk ikke det. Så lurte jeg selvfølgelig hva dette betyr da, hun sa vi skulle snakke om det når vi ble alene. Noen som har vært borti dette, og kanskje har en forklaring? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen forklaring, dessverre, jeg googlet litt men fant ingenting... Men ble jaggu nysgjerrig nå!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja hun fortalte meg hva det var (det hun tror på), men jeg vil ikke skrive det enda, vil høre om noen andre har vært borti det først. :)

Gjest Chrizzy
Skrevet
Høres ut som ringen var skitten.

Nei det var den da ikke, jeg går ikke med skitne ringer! Nei, de andre fikk som sagt ikke den stripen, ikke av min heller. Jeg prøvde andre gullringer og jeg fikk den svarte stripen av alle sammen!

Skrevet

Kanskje det var noe på bordet (aske f.eks.) akkurat der du satt.

Skrevet

Neinei..

Jeg har hørt om dette.. Fra gammelt av - eller noe - så ble det sagt at hvis du la en gullring på bordet og dro den over kinnet og ble skitten, så bedro du noen..

Er det en giftering, så vitner det på at du bedrar ektemannen din, er det en annen type gullring, så bedrar du noen andre..

En annen historie er at hvis du blir skitten av en slik gullring, så er du besatt av onde ånder..

Gjest Chrizzy
Skrevet
Kanskje det var noe på bordet (aske f.eks.) akkurat der du satt.

Nei, vi gjorde det både ute og inne, med flere ringer! Hun virket ganske overtroisk, sa at man aldrig måtte gi en ring fra hand til hand, fordi man ikke skulle legge sin lykke og kjærlighet rett i andres hender. Derfor la vi de på bordet først...

Gjest Chrizzy
Skrevet
Neinei..

Jeg har hørt om dette.. Fra gammelt av - eller noe - så ble det sagt at hvis du la en gullring på bordet og dro den over kinnet og ble skitten, så bedro du noen..

Er det en giftering, så vitner det på at du bedrar ektemannen din, er det en annen type gullring, så bedrar du noen andre..

En annen historie er at hvis du blir skitten av en slik gullring, så er du besatt av onde ånder..

Ok. Det var ikke det hun sa :)

Skrevet

Jeg gjetter også på gravid.

At huden utsondrer noe som reagerer med gullet eller noe i den retningen.

Gjest Chrizzy
Skrevet (endret)

Er det ingen her som har prøvd og fått en svart stripe?

Sativa, det kan godt være at det har noe med noe huden utsondrer. Men det var ikke det hun sa.

Endret av Chrizzy
Skrevet

Jeg la ringen på datapulten og dro den over kinnet, men fikk ingen svart stripe.

Skrevet

Nå tenker jeg at Chrizzy ler godt med tanke på at halve Norges kvinnelige befolkning sitter og stryker gifteringen over kinnet.

Skrevet

Jeg får svart stripe! :overrasket:

Vet at svigermor får svarte merker på fingrene av gullringene sine når hun er syk. Men hva sa damen at det betydde?

Gjest Bare innom
Skrevet

Jeg får også svart stripe :forvirret:

Hva er dette? :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...