Gå til innhold

Kan noen anbefale noen gode serier?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er vel den eneste i Norge som hater Lost..

Jeg liker ikke LOST lengere, var bra i 1 sesong og litt i andre, men så tok det helt av og ble useriøst.

Sambo har sett de 3 episodene av sesong 3, jeg har sett 1...

Anna Phil

ANAFIIIIIIIIIIIL!! :ler:

Huff, må legge meg snart.

Ellers anbefaler jeg litt barnslige men utrolig morsomme serier.

South park, family guy, my name is earl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg liker ikke LOST lengere, var bra i 1 sesong og litt i andre, men så tok det helt av og ble useriøst.

Sambo har sett de 3 episodene av sesong 3, jeg har sett 1...

ANAFIIIIIIIIIIIL!! :ler:

Huff, må legge meg snart.

Ellers anbefaler jeg litt barnslige men utrolig morsomme serier.

South park, family guy, my name is earl.

Family guy er genialt! Og ny sesong av simpsons har begynt i USA!

Gjest Cosmic Girl
Skrevet
Går X-files nå? Jeg er helt borte vekk når det gjelder hva av serier som går på tv for tiden.

Kanskje det har sluttet? Jeg har kjøpt alle seriene jeg føler med på DVD fra utlandet, så kan jeg se de når jeg vil og har tid, og slipper masse irriterende reklame

Skrevet

Jeg er litt av en serieoman! Følger med på Lost, Desperate Housewives, Prison Break, Medium, Criminal Minds, Grey's Anatomy og Scrubs...Får nesten ikke gjort annet med andre ord!! :sjenert::ler: Er nesten litt lettet når serier tar slutt..men så dukker det jo alltid opp noen nytt som må sees da... ;)

Skrevet

Og hvorfor har ingen nevnt serien med lillesøsteren til Britney Spears?? Den er jo såå morsom.. Zoey eller noe heter den..

Skrevet

Jeg liker How I met Your Mother, Heroes, Weeds, House, Veronica Mars, Nip/Tuck, Supernatural, Green Wing og Dexter.

Skrevet

House MD er femmenal! Går på NRK på onsdager. Digger Hugh Laurie.

Skrevet

Grey's Anatomy - et must :)

24 - Var et must, men nå er den ferdig :grine:

Skrevet
Og hvorfor har ingen nevnt serien med lillesøsteren til Britney Spears?? Den er jo såå morsom.. Zoey eller noe heter den..

Dem serien var i bakgrunnen i dag.

Noe så ufattelig dårlig.

Hva er det som er bra med den serien må jeg bare spørre?

Det er jo ikke noe spesielt.

Gjest Leiababe
Skrevet

House MD

Grey's Anatomy

C.S.I(liker Las Vegas best)

The OC

Gilmore Girls(Noen som vet når den kommer på skjermen igjen??)

The Office

Scrubs

Sopranos

Family Guy

.... gjør jeg noe annet enn å se på tv :klø: ...

Skrevet

Green wing og Entourage er serier jeg ser på.

Skrevet

Foreslår Oz og Two pints of lager and a packet of crisps! Knallers!! :)

Skrevet
L-word da? Og, som fashion.fax.pas nevnte, Sopranos.

Må innrømme at jeg elsker Veronica Mars, men jeg vet ikke hvor gammel du er, med mine 23 år er jeg vel egentlig over målgruppen selv.. :sjenert:

Jeg digger også Veronica Mars, og jeg blir 25 om et par måneder...

Ellers ser jeg Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Christine, Jakten på kjærligheten, OC, Gilmore Girls, Cold Case, skal se mer av House når jeg får tid, osv.

Skrevet

Ørnen som går på tv2 torsdager 21.30 er veldig bra! Dansk etterforsknings-serie med mange bra skuespillere og varer en hel time uten reklame. ( digg)

Ellers kronprinsessen mandager og såklart 71. grader nord!

Skrevet

C.S.I. er en must for meg. Helt fantastisk serie. Men jeg elsker krim.

Har blitt hekta på Greys Anatomy også. Siden CSI og Greys Anatomy går samtidig på tv, har jeg lastet ned Greys Anatomy og ser den når jeg har tid.

Ellers liker jeg Gilmore Girls, My Name Is Earl, Veronica Mars (helt genial serie).

Prison Break og Lost begynner å bli litt kjedelig. Det er det samme som skjer hele tiden. De kommer ingen sted. Første sesong ble veldig interesant. Nå må de finne på noe skikkelig interessant for å hekte meg igjen.

Gjest -eline-
Skrevet

TV3 sender nå nye episoder av ER (jeg var i himmelen i går...), ellers så har man jo serier som My name is Earl, Desperate Housewives, Gilmore Girls, Grey's Anatomy, CSI, Veronica Mars...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...