Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som det går mot vinter kan det være godt å ha et par serier som man kan følge med på. Men jeg vet ikke helt hva jeg skal prøve meg på.

I det siste har jeg sett alt av Frustrerte fruer (inkl. ep. 5 fra sesong 3), alt av Rescue me og Hotel Babylon. Gleder meg til nye sesonger av de to siste, de er kjempebra serier. Jeg liker alle disse seriene fordi de inneholder litt av alt: humor, spenning og drama.

Men jeg har lyst til å teste noen andre serier, har vurdert å se Lost. Enkelte sier at denne serien er veldig spennende men at den liksom ikke "kommer noen vei." Hva mener dere?

Er det andre serier dere vil anbefale? Jeg må legge til at jeg ikke liker serier med overnaturlige elementer som f.eks. Charmed. Er heller ikke interessert i Sci-fi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Cold Case" har blitt en av mine favoritter, fantastisk bra laget. Handler om gamle drapssaker som blir tatt opp igjen og forsøkt løst. Spennende og menneskelig, men uten bruk av mye vold osv. Går repriser veldig sent på tvn på hverdager nå. Håper på nye episoder snart :)

Skrevet

Jeg liker Greys Anatomy og CSI seriene (Las Vegas, Miami og New York) så jeg vil anbefale disse.

Ingen av dem har noen overnaturlige elementer i seg...

Skrevet

Jeg laster ned omtrent alle serier når de kommer på tv i USA, gidder ikke vente. Men når nip/tuck kommer på tv i Norge anbefaler jeg den (kanskje best å se de første sesongene på dvd først). Den er mørk, dristig, og utrolig bra.

Jeg er vel den eneste i Norge som hater Lost..

Gjest Blondie65
Skrevet

Neida du er ikke den eneste i Norge som hater Lost. Jeg har ikke sett den og har ikke tenkt å se den heller.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg ser Lost, Frustrerte Fruer, House M.D., og X-files.

Synes alle er kjempebra!

Skrevet

Prison break, veronica mars, grey's anatomy.

Heroes er en veldig bra serie, men den er overnaturlig, så du liker den sikkert ikke så godt da.

Skrevet

ALIAS!! Jeg ELSKER Alias!!!!

Ellers var jeg også blant dem som nektet å se LOST, helt til jeg ble syk i fjor sommer og så hele første sesong på et par dager. Og ble hekta. Anbefaler absolutt LOST!

Samme med Prison Break! Synes det så ut som det mest latterlige som noensinne var sendt på tv, men så kom første sesong flyvende min vei, og jeg er HELT hekta!! Den slår selvfølgelig ikke Alias, som er genialt, men den er ikke langt unnna! Wohooo!! (Og så er hovedrollen deilig! :blunke: )

Skrevet

Jeg elsker CSI: Las Vegas. Jeg har også sansen for JAG og The Pretender, som også serier i den samme stilen, da i litt forskjellige settinger.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Greys Anatomy!! Den er et must hver tirsdag!

Christine, CSI, Cold Case og My name is Earl er også gode favoritter hos meg. Det fine er at du ikke nødvendigvis må få med deg hver eneste episode i disse seriene, selv om noe føres videre fra en episode til neste.

Skrevet
Jeg laster ned omtrent alle serier når de kommer på tv i USA, gidder ikke vente. Men når nip/tuck kommer på tv i Norge anbefaler jeg den (kanskje best å se de første sesongene på dvd først). Den er mørk, dristig, og utrolig bra.

Jeg er vel den eneste i Norge som hater Lost..

Jeg har faktisk sett litt på nip/tuck men synes den var litt ekkel :sjenert:

Jeg laster også ned serier, synes det er noe stress å være avhengig av å følge tv-skjemaer. Det er så kjipt hvis man glemmer en episode ;) Så når jeg ber om anbefalinger så trenger det ikke bare være ting som går på tv...

Skrevet

Liker litt action så prison break er absolutt en højdare - Alias, CSI, cold case, 24 og Missing.

Skrevet

Følger med på:

Cold case, Csi, Medium, L-word, Frustrerte Fruer, Lost, Anna Phil, House......disse jeg kommer på nå. Flere av de går ikke nå...men venter i spenning på neste omgang... :)

Skrevet

Sjokk!! Hvorfor er det INGEN som har nevnt SOPRANOS?

Skrevet
Jeg ser Lost, Frustrerte Fruer, House M.D., og X-files.

Går X-files nå? Jeg er helt borte vekk når det gjelder hva av serier som går på tv for tiden.

Ellers er jeg slave av "24". Jeg kom inn i serien først i 4.sesong, så jeg løp og kjøpte alle de forrige sesongene på dvd. Det ble sinnsykt mange netter med lite søvn og adrenalin som pumpet! ;)

Skrevet (endret)
Jeg har faktisk sett litt på nip/tuck men synes den var litt ekkel  :sjenert:

Jeg laster også ned serier, synes det er noe stress å være avhengig av å følge tv-skjemaer. Det er så kjipt hvis man glemmer en episode  ;) Så når jeg ber om anbefalinger så trenger det ikke bare være ting som går på tv...

L-word da? Og, som fashion.fax.pas nevnte, Sopranos.

Må innrømme at jeg elsker Veronica Mars, men jeg vet ikke hvor gammel du er, med mine 23 år er jeg vel egentlig over målgruppen selv.. :sjenert:

Endret av Quirky

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...