Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å så utrolig leit :grine: Jeg hadde egentlig mine mistanker om at det kunne komme noen triste nyheter, men likevel, jeg ble litt satt ut kjenner jeg :(

Hvordan går det med henne da, og deg???

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noe jeg/vi kan gjøre for deg så må du bare ringe! f.eks om du trenger sjåfør en dag eller no, så ikke vær redd for å si ifra!!

Tenker masse på dere nå!!

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var triste nyheter :klemmer: Krysser fingrene for at det ikke er spredning.

Tusen takk for fingerkryssing. Håper det hjelper! :klemmer:

Signerer :troest:

Tusen takk! :klem:

Å så utrolig leit :grine: Jeg hadde egentlig mine mistanker om at det kunne komme noen triste nyheter, men likevel, jeg ble litt satt ut kjenner jeg :(

Hvordan går det med henne da, og deg???

:klemmer:

Ja, det er leit. Jeg er litt satt ut jeg også. Det tok liksom litt tid før nyheten sank inn og jeg forsto hva det handlet om. Men forløpig går det ganske greit med oss, både meg og mamma. Men det blir nok mer nervepirrende jo nærmere operasjon og svar vi kommer. Vi satser bare på at svarene blir positive! :Nikke:

Om det er noe jeg/vi kan gjøre for deg så må du bare ringe! f.eks om du trenger sjåfør en dag eller no, så ikke vær redd for å si ifra!!

Tenker masse på dere nå!!

stor :klem:

Å, så snille dere er! :klemmer:

Jeg skal si i fra dersom det dukker opp noe vi trenger hjelp til, men forløpig går det helt fint.

Det hadde imidlertid vært vedig koselig med besøk av dere en dag, altså. Nå skal mamma være veldig mye hos oss i sommer, i og med at behandlingen skal skje her i byen. Men vi kunne vel kanskje få til et treff en dag innimellom? Så har jeg noe å glede meg til! ;)

Men det kan jo være at jeg kommer hjem litt i sommer også da, det vet jeg ikke helt enda. Men da lar jeg i tilfellet høre fra meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Junior sin siste dupp for dagen. Jeg sitter her og slapper av litt mens han sover, og venter på beskjed fra mamma om at hun sitter på bussen. Hun skal bo hos oss noen dager fremover, i og med at operasjonen skal skje i "min" by.

Ellers var jeg hos legen igjen i dag, og jeg er videre sykemeldt. Forløpig ut juni, så får vi se hva som skjer etter det. Deilig å slippe å tenke på jobben iallfall! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men selv om mamman din er på besøk hos deg så kan vi jo komme fordeom :) Synes det var så koslig sist så det er jo ikke noe problem :) Men som sagt, ikke vær redd for å si ifra eller noe. Uansett!!!!!!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. Så trist med mammen din! Krysser fingrene jeg og og håper på ikke spredning! :klemmer:

PS: Hører du vill burting i morgen, er det bare meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv om mamman din er på besøk hos deg så kan vi jo komme fordeom :) Synes det var så koslig sist så det er jo ikke noe problem :) Men som sagt, ikke vær redd for å si ifra eller noe. Uansett!!!!!!! :tommelsmil:

Det var jo koselig å høre. Hun hadde ikke hatt noe i mot om dere kom mens hun er her, for hun syntes også dere var veldig hyggelige. :smilorange:

Og nok en gang tusen takk for tilbud om hjelp!

Snille vennene mine! :hjerte:

huff.. Så trist med mammen din! Krysser fingrene jeg og og håper på ikke spredning! :klemmer:

PS: Hører du vill burting i morgen, er det bare meg! :fnise:

Takk for fingerkryssing!

Jeg skal høre etter bærting i dag! Hører det nok godt dersom jeg er hjemme akkurat da. Håper dere koser dere på turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig vær i dag! Sol og nesten ikke et vindpust! Stor bedring fra i går, da det blåste som søren!

Jeg gleder meg til å komme meg ut i sola sammen med Junior etterpå! :smilorange:

Han ligger i senga nå og skal egentlig sove. Han ble lagt kl ni, men han skravler høylytt og hyler av fryd der inne. Han har det visst veldig morsomt sammen med bamsene sine. :ler:

Jaja, han sovner vel snart. Han burde være trøtt, iallfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det også deilig vær!! :hoppe: Bare så synd at "noen" må stå inne og stryke bunadskjorter og sånt... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du i bryllup, eller noe sånt?

Men ærlig talt; stryking av skjorter og sånt tar ikke hele dagen, vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers går det vel an å ta med seg strykebrett og skjorter ut på

verandaen? :idesmil:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfirmasjon :) De begynner å bli store de her barna som satt i sofaen min og så barne tv og spiste popcorn :sukk:

Ja, jeg kan stå ute, men det gidder jeg ikke :hoho: Dessuten tar det tid å stryke en bunadskjorte altså, og det krøller seg jo med en gang jeg snur på den :sur::fnise:

Skal nok få noe ut av det fine været jeg også, etterhvert... Med min flaks så begynner det vel å blåse når jeg finner ut jeg skal være ute...

Endret av vimse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt utrolig hvor fort de vokser og blir store! Jeg er helt sjokkert over hvor fort det siste året har gått.

Jeg har ikke bunad selv, men mamma har og jeg har forstått at det ikke er bare-bare å stryke dem nei. Eneste grunnen til at jeg er glad jeg ikke har bunad. Det er kanskje tålmodigheten det står på. Tror jeg hadde fått spader etter 10 minutter ved strykebrettet. Det er definitivt ikke det morsomste jeg gjør. Heldigvis er det veldig sjeldent jeg får bruk for det. Mine egne klær gidder jeg ikke å stryke, og mannen hater å gå med skjorte. Så dermed er det lite stryking i Bippe-heimen. :)

Neida, det skal ikke blåse i dag. Det har jeg bestemt! Så bare gled deg til å komme ut etterpå du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreli, Junior er våken enda!! :overrasket:

Han som pleier å sovne etter et kvarter eller noe sånt. Nå har han lagt i en time og et kvarter! Han har holdt på å kaste både bamser, puter og smokker ut av senga og han gråter når han ikke har mer igjen oppi der. Da må mamma'n komme og putte alt tilbake i senga. Vi har allerede vært gjennom et par runder med det der, og vi er visst ikke ferdige enda.. :sukk:

Jaja, vi får se hvordan det blir med mer soving utover dagen. Det ser ut til at alt blir forskjøvet i dag. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...