Sense Skrevet 19. januar 2008 #4441 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Mannen har satt på en film, og ligger nå og irriterer seg over meg som sitter her og skravler så jeg får vel blidgjøre han med å logge av og joine han.. Kan ikke ha sur mann en lørdag kveld, vøtt.. Det var veldig koselig å skravle igjen her inne.. Kose deg masse resten av kvelden, snuppa Endret 19. januar 2008 av Sense Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4442 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei gidder ikke legge den ut for salg, har prøvd en gang, mange som ringte på den, men 400 kr var visst for mye.. Da var den ca 1 år gml. og like fin som ny. Da er det mye kjekkere å gi den bort til noen vi kjenner som trenger den Siden du har en nå, trenger jeg ikke stresse med å lete den frem Men skal snart ta ett opprensk oppe, så da skal jeg pakke den inn og sende den avgårde, like greit å få det gjort, liksom.. Kjempeflott! Setter stor pris på det! Jeg betaler mer enn gjerne portoen, altså! Mannen har satt på en film, og ligger nå og irriterer seg over meg som sitter her og skravler så jeg får vel blidgjøre han med å logge av og joine han.. Kan ikke ha sur mann en lørdag kveld, vøtt.. Det var veldig koselig å skravle igjen her inne.. Kose deg masse resten av kvelden, snuppa Nei, en sur mann kommer man ingen vei med. Men man har jo ulike måter å blidgjøre dem på da. Takk for praten, det må ikke bli så lenge til neste gang. Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 19. januar 2008 #4443 Del Skrevet 19. januar 2008 Er veldig enkelt å blidgjøre han igjen.. Og typsik da, når jeg legger pcn fra meg, går han ut.. Kom ei for å se på den gml sykkelen min som er for salg.. Så da får jeg litt ekstra tid her Og du får sikkert masse tid til å sitte her når du er i permisjon... :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4444 Del Skrevet 19. januar 2008 Menn er enkle på noen områder.. ---- Men kom det noen for å se på sykkel SÅ sent? Og ja, jeg får nok en del tid til å skravle så snart permisjonen begynner. Men det kommer kanskje litt an på hvor "snill" Junior blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. januar 2008 Forfatter #4445 Del Skrevet 19. januar 2008 Argh! Halsbrann! Må visst gå og finne Lovehearts'ene mine.. Og nå er jeg så trøtt at jeg tror jeg skal legge meg. Venter besøk av svigermor i morra, best å være litt opplagt til det. God natt og sov godt alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 20. januar 2008 #4446 Del Skrevet 20. januar 2008 Fine magen!! Og den tapeten har jeg sett irl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 20. januar 2008 #4447 Del Skrevet 20. januar 2008 Kjempefin mage du har! Fin størrelse og form Sjekka mitt eget uke 28-bilde for å sammenlikne, men min mage er helt ulik din, så det var litt vanskelig å sammenlikne. Gratulerer med bilsete da! Da har dere en ting mindre å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ghost Skrevet 20. januar 2008 #4448 Del Skrevet 20. januar 2008 Så flotte magebilder du! En fin liten klump som ligger inni der! Åhh, herlig! Babysyk jeg? nøøøø...... Smokken er der fortsatt den, så det gikk ikke særlig bra Jeg får ta den kampen en annen gang tenker jeg. Hmm, er ikke helt god i magen kjenner jeg, et eller annet som magen min ikke liker der inni... sikkert alt goderiet jeg spiste isted. Men nå er det snart Åndenes makt her i stua! Det MÅ jeg se! Du får ha en fin søndagskveld vennen. Klem til deg og lillemann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 21. januar 2008 #4449 Del Skrevet 21. januar 2008 Kjempeflott! Setter stor pris på det! Jeg betaler mer enn gjerne portoen, altså! Neida.. Ikke tenk på det du.. Det var mitt forslag, og jeg sender den med glede nedover Selv om jeg egentlig kunne tenke meg å komme og levere den personlig, men vet jo aldri når der blir tid til det.. Fant frem bæreselen i går Den lå ikke så gjemt som jeg trodde Så nå gjenstår det bare å få pakket den inn og sendt avgårde :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 21. januar 2008 #4450 Del Skrevet 21. januar 2008 Fine magen :rødme: Nesten så jeg savner å gå gravid jeg faktisk ha ei fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. januar 2008 #4451 Del Skrevet 21. januar 2008 Så fin mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4452 Del Skrevet 21. januar 2008 ... Og den tapeten har jeg sett irl! Huff ja.. Man kan ikke annet enn å legge merke til den.. Men jeg håper jo at du har lyst til å se den igjen, da! Kjempefin mage du har! Fin størrelse og form Sjekka mitt eget uke 28-bilde for å sammenlikne, men min mage er helt ulik din, så det var litt vanskelig å sammenlikne. ... Tusen takk! det er nok litt vanskelig å sammenligne ja, jeg har også inntrykk av at magene våre er veldig forskjellige. Men det er vel sånn det skal være. Så flotte magebilder du! En fin liten klump som ligger inni der! Åhh, herlig! Babysyk jeg? nøøøø...... Smokken er der fortsatt den, så det gikk ikke særlig bra Jeg får ta den kampen en annen gang tenker jeg. Hmm, er ikke helt god i magen kjenner jeg, et eller annet som magen min ikke liker der inni... sikkert alt goderiet jeg spiste isted. Men nå er det snart Åndenes makt her i stua! Det MÅ jeg se! Du får ha en fin søndagskveld vennen. Klem til deg og lillemann! Babysyk du ja? Skal se det ikke kommer en til i Ghostfamilien etter hvert? Det var vel litt optimistisk å tro at smokkekampen skulle være over på en natt. Det er ikke så lett det der. Men før eller siden går det fint! God bedring med magen! Ikke bare-bare å forspise seg på godteri. Det vet jeg alt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4453 Del Skrevet 21. januar 2008 Neida.. Ikke tenk på det du.. Det var mitt forslag, og jeg sender den med glede nedover Selv om jeg egentlig kunne tenke meg å komme og levere den personlig, men vet jo aldri når der blir tid til det.. Fant frem bæreselen i går Den lå ikke så gjemt som jeg trodde Så nå gjenstår det bare å få pakket den inn og sendt avgårde :-D Åja, kom og lever den personlig! Det hadde vært så utrolig morro! Men tusen takk for at du tenker på meg, og at du gidder å styre for min skyld. :rødme: Fine magen :rødme: Nesten så jeg savner å gå gravid jeg faktisk ha ei fin uke Tusen takk! Jeg tror jeg også kommer til å savne å være gravid, for til nå har det vært veldig koselig. Men spør meg igjen om en måned eller to, så spørs det vel om jeg sier det samme. Da har jeg vel stiftet bekjentskap med de fleste av de ulike plagene, tenker jeg. Så fin mage Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4454 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Nå har jeg vært hjemme og slappet av en stund etter jeg kom fra jobb. Men nå må jeg snart gå igjen, for jeg og mannen skal se på vogn i kveld! Vi skal se på den brukte vogna vi fant på Finn. Hun hadde vippestol og litt annet diverse også, så jeg håper det kan bli et riktig så godt kjøp på oss. Gleder meg til å se vogna iallfall, og krysser fingrene for at den er så fin som den så ut til på bildene! Men det er litt uvirkelig å tenke på at vi skal ta med oss en vogn hjem. For hva skal vi med det, liksom? *skjønner fortsatt ikke at det er noen inni magen min* Endret 21. januar 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 21. januar 2008 #4455 Del Skrevet 21. januar 2008 Oi, nå begynner dere å komme i gang. Hva slags vogn skal dere se på da? Jeg synes også det blir rart å skulle kjøpe ting til babyen. Det har liksom omsider gått opp for meg at jeg er gravid, men at jeg skal få en baby... Nei, jeg tror ikke det er mulig å forstå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. januar 2008 #4456 Del Skrevet 21. januar 2008 Var det i dag dere skulle sjekke ut den vognen? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. januar 2008 #4457 Del Skrevet 21. januar 2008 Tøsa og jeg planlegger egentlig en liten tur på vift sånn i ikke så veldig fjern fremtid vi, høres det ut som en bra plan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. januar 2008 #4458 Del Skrevet 21. januar 2008 Neste onsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turbotøsa Skrevet 21. januar 2008 #4459 Del Skrevet 21. januar 2008 *venter på svar :-D * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #4460 Del Skrevet 22. januar 2008 Oi, nå begynner dere å komme i gang. Hva slags vogn skal dere se på da? Jeg synes også det blir rart å skulle kjøpe ting til babyen. Det har liksom omsider gått opp for meg at jeg er gravid, men at jeg skal få en baby... Nei, jeg tror ikke det er mulig å forstå... Ja, nå er vi i gang, og det føles både godt og rart på en gang. Det var en Teutonia S3 2006 modell vi så på. Det er jo den jeg allerede hadde lyst på, bare i årets modell. Hvordan den funker er det kanskje ikke så lett å si helt sikkert før vi prøver med baby oppi. Men forløpig så den veldig bra ut. Var det i dag dere skulle sjekke ut den vognen? Hvordan gikk det? Det gikk veldig bra. Vi kjøpte vogna vi, pluss litt annet ting og tang. Det ble en vogn, en vippestol, en hoppedisse og en pose med ubrukte gutteklær til en samlet sum av kr 2.000,-. Og det var slett ikke verst, synes jeg. :-D Man ser jo at vogna ikke er helt ny da, men det kan man heller ikke regne med når den faktisk ikke er det. Men den så ut til å oppfylle de fleste av de kravene jeg hadde satt til en vogn, så vi håper at den vil passe oss bra. Det eneste jeg savner er at forhjulet er svingbart. Men alt i alt så den veldig bra ut, spesielt til den prisen. Tøsa og jeg planlegger egentlig en liten tur på vift sånn i ikke så veldig fjern fremtid vi, høres det ut som en bra plan? Jaaa!! Det høres ut som en helt fantastisk god plan! Neste onsdag? *tenke* Det blir den 30.januar, sant? Tenkte dere å komme på dagtid eller ettermiddag/kveld? For vanligvis er jeg jo hjemme fra ca kl 13:00 på dagen, men akkurat den dagen har jeg et møte på ettermiddagen slik at jeg må jobbe sent. Er vel hjemme sånn i fire-halv fem tida, tenker jeg. Det er en viss fare for at jeg er veldig trøtt den kvelden (pga jobbtiden), så om det er en annen dag som passer like greit for dere så hadde det kanskje vært bedre. Sånn for sikkrhets skyld iallfall, slik at jeg ikke sitter og halvsover når dere er der. Det kunne blitt særdeles kjedelig, tror jeg. *venter på svar :-D * *venter på tilbakemelding* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå