Gå til innhold

Tarí sine dager og netter

Tarí Númenessë

Anbefalte innlegg

Mrs. Potter skrev:
:overrasket: Er det mulig??

Er dere gift eller,og vet hun andre dama om deg?

Skjønner ikke hvordan sånne folk som mannen din klarer å leve med seg selv jeg.

Ja, den adre dama (skjefen hans) vet virkelig om meg. Hun har vært her på middag 2-3 ganger og den siste gangen hadde dem noe på gang :(

Skya skrev:
Er det mulig?! Sier bare en ting jeg: mannfolk!  :frustrert:

Håper det går bra med deg etter praten deres.  :klem:

Er litt sån "mannfolk=æsj", men det hjelper meg lite

Samtalen i går gikk egentlig greit, men jeg er overrasket over at han ikke har dårlig samvittighet eller viser tegn til anger. Det nærmeste jeg kommer er at han sa at han burde flytta ut/ tatt ut sepr. før :sjenert: Hadde egentlig håper på at han skulle være full av dårlig samvittighet.. Sikkert egoistisk av meg, men han har såret meg kraftig, så da synes jeg at han kan ha det litt vondt også.

Vi snakket også om huset og fordeling av ting og tang.. Jeg har jo jobbet "ræva av meg" fordi han plutselig kjøpte seg hytte for (surprise!) 7 mnd siden. Og ble økonomien plutselig strammere.. Så dum jeg har vært!!

Jeg klarer ikke sitte med huset uansett. Det er for stort uten mannen, for han hadde kontor her og egent rom som han hadde møter med klienter. Så han kjøper meg ut av huset, hytta og båten :sjenert: Han sa også at jeg ikke måtte stresse med å finne et annet hus, for han kunne bo hos sjefen :forvirret:

Han var ikke så villig til å snakke om barna. Vi begge vet jo at han ikke har tid til å han ungene i hverdagen. Han lurte på om jeg ville jobbe mindre om jeg endte opp med å ha ungene i ukene. Selvsagt gjør jeg det. Har snakket med sjefen min samme dag som jeg fikk se sepr. papirene. Og i dag fått ordnet meg en annen stilling på samme sted som jeg jobber nå (kun dagtid) og da jeg fortalte han det i dag, ble han lang i maska. Så han vil ha ungene en helge hver 2. uke. Er litt skuffet, for jeg håpet at han ville ha dem 50-50..

Har så begynnt å se på hus rundt forbi. Dette er så rart og uvirkelig :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser det er ca 100 skrivefeil i innlegget, men gidder ikke gjøre noe med det..

I morra skal vi snakke med sønnen om hva som skal skje. Gruer meg veldig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg virkelig sjokkert her :frustrert: mannen spurte om ikke ha kunne ha bikkja siden jeg "fikk" ungen :frustrert:

Fikk og fikk, Fru Blom, han sa til meg at han håpet jeg kunne jobbe mindre, for han hadde ikke mulighet til å ha dem selv :forvirret: Hva slags mann er det jeg har levd sammen meg? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi snakket med sønnen. Han tok det ganske fint faktisk, men sa 2 veldig intr ting.. Da vi hadde fortalt at pappa var glad i en annen dame og derofr skulle vi ikke bo sammen lengre sier han; "pappa, er det xxxxx?" Faren ser himmelfallen på mini også sier mini "hun som var med oss på tiviloi som skulle være hemmelig" Mannen blir taus og hvit i ansiktet. Så jeg måtte bare svare mini at ja, det var henne. Mini sier bare ok og spør om han kan få en is :sjenert:

For en dag :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for trøsten, Fantus. Ja, mannen min her virkelig skuffet meg mer enn jeg trodde var mulig. Han flytta ut i dag. Dvs tok med seg klær og toalettsaker til "hu nye".. Er så rart her nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oiii....! Her har jeg ikke vært siden jeg ønsket deg velkommen inn i nabolaget.. Og her har det jammen meg skjedd ting..

:klem:

har ikke så mye å si i grunnen, for jeg klarer ikke helt å sett meg inn i det du gjennomgår..

Utrolig leit i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Svimle! Joda, det har skjedd litt siden sist.. :klem:

Når ting spormer som værst er det gort å ha gode venner. Har snakket i flere timer med en god kollega i natt (er på jobb) Han er nyskilt og kom med noen verdifulle tips og råd. Er ikke en enkel tid vi har forran oss, men det er ungene jeg tenker mest på. Lille Tarí er for liten til å skjønne hva som skjer, men mini har jo tanker rundt dette. Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre så dem slapp å gå igjenom dette :(

Oj, jobben kaller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tarí Númenessë skrev:
Ja, den adre dama (skjefen hans) vet virkelig om meg. Hun har vært her på middag 2-3 ganger og den siste gangen hadde dem noe på gang :(

Er litt sån "mannfolk=æsj", men det hjelper meg lite

Uff, snublet innom dagboken din og måtte bare gi deg en stor :klem:

Skjønner ikke helt hvordan hun kan bli med på middag til kona til mannen hun er utro med...

Mannfolk=Æsj noen ganger, men mange som ikke er det og da. Det ordner seg nok for deg, men en tøff tid du har i møte.

Håper det går greit med deg og barna. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare gi deg en :klem:

Og så må jeg si at du virker å være veldig rolig og sterk til tross for at mannen har behandlet deg skikkelig dårlig. Det beundrer jeg deg for. At du klarer å fokusere på det som er virkelig viktig framover, -først og fremst deg selv og ungene, og ikke bare blir sittende å være rasende og bitter på mannen. Jeg hadde nok fått raserianfall på raserianfall, og hadde neppe klart å snakke ut om ting med mannen på en ordentlig måte. Jeg hadde iallefall villet øst ut all verdens stygge ord over ham her inne... :frustrert: Det at du ikke gjør det, og dermed ikke senker deg ned til hans nivå er virkelig beundringsverdig!

Keep going strong!! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange hyggelige hilsen og klemmer! :klem: Ja, jeg er veldig rolig og fattet nå, men det er fordi jeg har ungen rundt meg og når dem ikke er i nærheten er jeg på jobb. Men det kommer nok er reaksjon etterhvert. Det må jo komme. Men jeg må først løse alle praktiske problemer.. Sånn er det å være "kontrollfreak"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: For en mann du har vært gift med! Så rart at man kan gå rundt i mange år og tro at man kjenner noen uten å egentlig ha peiling på hvordan de er... Som som andre sier her virker du veldig rolig, og det er kjempebra at du har fokus på at barna skal ha det bra. Men du må huske på at du også skal ha det bra, og at du har lov til å være sint på han.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Snart medlem*

Uff, du har all min sympati :(

Jeg kjenner jeg blir provosert av alt du sier din mann presterer å komme med. Jeg synes helt klart du skal forlange 50/50-fordeling når det gjelder barna. De er like mye hans som dine, og han kan ikke avskrive seg en fortid fordi han har funnet en ny dame. Snakk om å være kald overfor sine egne barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk mange gode ord :) Dette med barna tror jeg kommer til å¨gå seg til. Når han har bodd vekk fra dem en stund regner jeg med at det går opp for han. Håper på å få til 40-60 ordning om ikke annet. Mannen hadde ordnet med time til mekling, så da får vi se hvor vi lander henn. Om han kun vil ha dem hver 2. helg så kommer muligheten til å ha dem mer alltid åpen. Vet det er uforutsigbart med tanke på jobben hans, så vi får se om det går seg til.

jeg har tatt ut en del avspasering til uken. Er en del som må ordnes. En venn av kollegaen min skal videreutdanne seg i England og skal leie ut huset sitt for 2 år. SKal opp å se på huset i ettermiddag. Det eneste minuset er at huset ikke er ledig før i januar.. Kolegaen min snakket om at han kom til å flytte ut før julen og feire hos familien, så det spørs hvor lenge før julen han flytter ut. Kan ikke bo her veldig lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du, ville bare gi deg en *klem* og håpe at ting ordner seg. Jeg har ikke selv vært borte i det her, rent bortsett fra at samboeren min møtte meg mens han enda var gift... Dog de hadde allerede tatt ut separasjon, og ingenting skjedde mellom oss før begge hadde flyttet. Men han fikk jo sin reaksjon, og hun også, jeg skjønner at dette er en tøff prosess.

Du virker som en sterk kvinne, men ikke vær for sterk! Tror ikke det lønner seg å stenge inne alt for lenge, men det vet du sikkert selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klem:

Nå har roen senket seg her. Begge barna sover og har gjordt det en stund. Jeg har vært å sett på huset og huset var veldig fin og hadde fine utemuligheter til barna. Snakket litt med huseieren og han sa huset kunne være tomt til 1 desember :overrasket: Så jeg "må" bare ta det :) Mannen eller X'n :sjenert: kom hjem i dag og var sammen med ungene og la dem. Vi snakket en del sammen og han var overrasket over at jeg tok det så pent. Blir nok lettere å tillate seg selv å få en reaksjon når flyttingen er overstått. Men det er langt frem. Skal se på møbler i morra, er glad han beholder møblene, for jeg har ikke lyst til å beholde dem. Så da blir det grenseløs shopping i fremtiden. Godt det er noe positivt da ;)

Kjenner jeg begynner å bli sliten, har jobbet mye og det har skjedd mye. Mannen/x'n vil at vi voksne skal sette oss ned å snakke en dag. Dvs han, den nye dama og meg.. Er ikke veldig glad for det, synes det er litt tidlig. Så jeg sa at jeg måtte først komme meg i hus. Heldigvis respekterte han det.

Nå skal jeg ta meg en lang dusj før jeg finner senga. Ny dag i morgen med unger, jobb og det som hører med. Kjenner jeg må gi litt ekstra om dagen, men jeg kan vel ikke regne med noe annet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri, så sterk du er! :klem:

At du og eksen din må sette dere ned igjen, er jo sikkert og visst. Men du trenger slett ikke å sette deg ned me den nye dama. Ja, hun blir stemoren til dine barn, men hun kan da få sine "instrukser" fra samboeren sin, vel. Dere to kan bli enige, og så får hun vite ståa av han. ;)

Lykke til framover, og grattis med hus! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttikatta.

Sånne mannfolk burde det vært skuddpremie på. Smelle av en sånn bombe i fjeset på deg og så forvente at du skal sette deg ned og snakke med den nye dama hans????

Han skal være glad for at du ikke tar en sløv saks og klipper av ham både det ene og det andre, kan du hilse ham fra meg og si.,

Og han gidder ikke se ungene sine heller, nei - det skal du få meg til å tro.

Han bør sette inn SVÆRT mange penger på den hemningsløse shoppingkontoen din.

Du er steintøff - antagelig fordi du må - sånn er det gjerne med oss kvinnfolk. Men du klarer det.

Stå på.

Du trenger ikke snakke med dama hans.

Du må nesten snakke litt med ham - for barnas skyld - men du har all grunn til å fortelle ham hvor skapet skal stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...