Gå til innhold

Mowat Wilson Syndrom

Fremhevede innlegg

Skrevet

Satt på sykehuset en dag og ventet på å komme inn hos legen.

Der satt det to kvinner som pratet om ei felles bekjent. Hun ene hadde hørt at datteren hadde fått mowat wilson syndrom, og den andre spurte hva det var.

Men de hadde ingen svar på det?

De spurte meg om jeg viste det, men jeg gjorde ikke det. Jeg kjenner så vidt hun ene av de to damene.

Er det noen som vet hva det er?

Videoannonse
Annonse
  • 4 år senere...
Gjest mowsak
Skrevet

Der satt det to kvinner som pratet om ei felles bekjent. Hun ene hadde hørt at datteren hadde fått mowat wilson syndrom, og den andre spurte hva det var.

De spurte meg om jeg viste det, men jeg gjorde ikke det. Jeg kjenner så vidt hun ene av de to damene.

Gjest mowsak
Skrevet

hei.. har ett barn med mowat wilson. prøver å komme i kontakt med andre i norge som har barn med samme diagnose. ikke lett siden det er så sjeldent..

• 1 år senere...
Skrevet

Prøv hos Frambu (senter for sjeldne diagnoser), de har kanskje noe kompetanse på denne diagnosen?

AnonymBruker
Skrevet

Ifølge linkene som Gjest har lagt ut er dette noe som er medfødt og ikke noe man får. Høres rart ut at datteren hadde fått syndromet.

Skrevet

Ifølge linkene som Gjest har lagt ut er dette noe som er medfødt og ikke noe man får. Høres rart ut at datteren hadde fått syndromet.

Selv om det er medfødt så kan det jo ta tid før man får en diagnose. Så kanskje hun mente at datteren hadde fått diagnosen nå? :)

AnonymBruker
Skrevet

Selv om det er medfødt så kan det jo ta tid før man får en diagnose. Så kanskje hun mente at datteren hadde fått diagnosen nå? :)

Ja det kan hende.

• 2 måneder senere...
Gjest Mowsak
Skrevet

Den bloggen er min Petrus.. Men kjenner dere noen me samme diagnose, så tips dem gjerne om bloggen å ta kontakt :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...