Gjest Shoreh Skrevet 1. november 2006 #41 Del Skrevet 1. november 2006 Ha ha ha ha :-) knallbra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. november 2006 #42 Del Skrevet 1. november 2006 Utrolig bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. november 2006 #43 Del Skrevet 1. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 2. november 2006 #44 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg synes den er morsom! Kjekt med reklamer som det er litt fart i Det har blitt til at jeg har sagt, " kom igjen Gunnar" til tider og vi begge ler...huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest christe Skrevet 7. november 2006 #45 Del Skrevet 7. november 2006 er det samme damen i ikea som i kamille reklamen???Har en diskusjon her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 7. november 2006 #46 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Den Ikeareklamen er faktisk kjempemorsom er det samme damen i ikea som i kamille reklamen???Har en diskusjon her!!! ← Det er samme skuespillerinnen Den er også festlig synns jeg! Endret 7. november 2006 av Miloine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #47 Del Skrevet 7. november 2006 den er veldig bra ja, hun er god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 7. november 2006 #48 Del Skrevet 7. november 2006 Utrolig artig reklame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 7. november 2006 #49 Del Skrevet 7. november 2006 ...jeg syns faktisk at den er litt drøy jeg da, til å vise på klokkeslett når barn kan se den.... "Mamma, hva er en kjapp en?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #50 Del Skrevet 7. november 2006 ...jeg syns faktisk at den er litt drøy jeg da, til å vise på klokkeslett når barn kan se den.... "Mamma, hva er en kjapp en?" ← Synes den godt kunne gå litt senere på kvelden ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 7. november 2006 #51 Del Skrevet 7. november 2006 ...er vel få unger som får traumer av å få det forklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2006 #52 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg holdt på å le meg ihjel første gang jeg så den! "en kjapp en mens man strikker...kom igjen Gunnar." ← "Husk å kjøpe brød, Bonzo er død, jeg er gravid" ← Morsom reklame, godt med noen av dem også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 10. november 2006 #53 Del Skrevet 10. november 2006 Å! Den er så morsom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå