Gå til innhold

IKEAreklamen

Trampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så den dama mangler ikea-møbler? Eller har for mye ikea-møbler?

Familien som man ser helt på slutten har jo bare Ikeamøbler, og de koser seg. Hint hint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien som man ser helt på slutten har jo bare Ikeamøbler, og de koser seg. Hint hint.

Nå begynner jeg å lure på om Jon Are er inne på noe. Dere kjenner igjen ikea-møbler...jøssemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også reklamen er veldig morsom, men hva i alle dager er budskapet?

IKEA hjelper travle folk? Kjøp møbler fra IKEA, og du kan...eh, hæ?

Han er travel, og må gjøre mist 2 ting samtidig for at hun skal rekke alt siden livet hennes er et rot.

Men med ikea får du orden på livet og kan kose deg mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ler jeg godt av hver gang jeg ser den!! Jeg synes at det er ustyrtelig morsom når hun plutselig får dårlig tid etter å ha stilt klokka en halv time fram!! Hun har jeg liksom SELV nettopp stilt den, jo!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor han hun teposen i munnen??

Fordi det tar lenger tid om hun skal koke opp vann, putte posen i vannet og drikke forsiktig av den varme teen. Kan like godt få te-smaken i munnen med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FInnes det noe klipp av den på internet?

Har prøvd å lete etter den på nettet, men finner den ikke noen plass. Normalt bruker firmaer å ha reklamefilmene sine inne på nettsidene sine, eller det er mulig å finne reklamebyrået som har laget filmen, men dette går tydeligvis ikke an.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som irriterer meg over den reklamen hver gang den går...jeg syns den er så utrolig, utrolig dårlig! jeg orker ikke trekke på smilebåndet engang av denne... hva er morsomt??

Ser det ikke jeg altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det IKEA, har sett reklamen flere ganger men ikke fåt med meg hvem den var for... Er ikke treig i det hele tatt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å lete etter den på nettet, men finner den ikke noen plass. Normalt bruker firmaer å ha reklamefilmene sine inne på nettsidene sine, eller det er mulig å finne reklamebyrået som har laget filmen, men dette går tydeligvis ikke an.. :forvirret:

Prøvde å lete jeg også, men fant ikke akkurat den reklamen. Søkte på youtube bl.a., der ligger det jo mye rart. Men jeg fant en annen

for Ikea som ikke har noe med saken å gjøre, men jeg putter`n inn likevel for den var så supersøt. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest -eline-
Prøvde å lete jeg også, men fant ikke akkurat den reklamen. Søkte på youtube bl.a., der ligger det jo mye rart. Men jeg fant en annen
for Ikea som ikke har noe med saken å gjøre, men jeg putter`n inn likevel for den var så supersøt. :ler:

er og morsom :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...